מכינים את צעירי טירת כרמל לעתיד

מאת: אלי אבוחצרה
מרכז הון אנושי בטירת כרמל פתח סדנת קאוצ'ינג תעסוקתי והשכלתי לצעירים שבה ישולבו גם ההורים
 
צילום אילוסטרציה
כחלק מהרצון להעניק לצעירי העיר טירת כרמל את מיטב הכלים הנדרשים כדי למצוא את המקצוע או התחום שבו הם רואים את עתידם המקצועי, נפתח בשבוע שעבר במרכז הון אנושי בטירת כרמל, פיילוט חדשני שיעניק לאותם צעירים סדנת קואצ'ינג קבוצתית בנושא תעסוקה והשכלה שבה ישולבו גם הורים.

סדנת הקואוצ'ינג התעסוקתית לצעירים והוריהם שנפתחה ביום שני (22/02) במרכז הון אנושי בטירת כרמל, היא סדנה חדשנית שתכלול שלושה מפגשים בהנחייתו של ד"ר דוד מלהאוזן חסון, מטפל משפחתי ומרצה בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה.

הרעיון המרכזי שעומד מאחרי סדנת הקאוצ'ינג של ד"ר חסון, קיים בעבודה המשותפת של הצעירים עם הוריהם שבאמצעותה ניתן להשפיע על ההתפתחות ההשכלתית והתעסוקתית של הצעירים. במפגשים המשותפים, נרתמים ההורים למאמץ המערכתי שמטרתו להכין את הצעירים להשתלבות איכותית בחברה תוך יצירת שיח משפחתי על כישורי חיים שלהם ועל המוטיבציה להשכלה ולהתפתחות אישית שקיימת אצלם.
בנוסף, סדנת הקאוצ'ינג תסייע לצעירי טירת כרמל למצוא כיוון תעסוקתי משמעותי שיבסס את הזהות המקצועית שלהם כך שבעתיד יוכלו להשתלב אותו באופן מקסימאלי ומיטבי בעולם העבודה תוך התאמת המערך המשפחתי השלם למשימה החשובה הזאת.


הסדנה מוגשת מטעם תכנית "בשבילי" שהיא תכנית לליווי צעירים בני 18-25 בתחומים הקשורים בתעסוקה, השכלה ומעורבות חברתית והיא מופעלת במרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל ע"י הרכזת אפרת סוויסה שתיתן מענה למי שיבקש בטלפון 04-858-1406.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?