יום של נתינה ואחווה קהילתית בטירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
מגוון של פעילויות התנדבותיות ביום המעשים הטובים בטירת כרמל
ראש העיר אריה טל בביקור בביה"ס שיפמן. צילום: דוברות העירייה
ביום המעשים הטובים 2016, שסומן בטירת כרמל כיום שכולו מעשים טובים, המשיכה המחלקה לשירותים חברתיים את המסורת רבת השנים שבה נעשות המון פעילויות יזומות שמביאות לידי ביטוי את השותפויות הבין מגזריות והבין דוריות בטירת כרמל.

במהלך היום המיוחד של המעשים הטובים שמאחד כ-70 מדינות ברחבי העולם, הגיעו נשים וותיקות מטירת כרמל שפעילות במסגרת 'בית חם' לביה"ס 'שיפמן' והכינו מטעמים עם תלמידי מגמת המלונאות וחברי מועצת התלמידים שחולקו למתנדבי ועובדי מד"א בעיר. את הפעילות המשותפת של הנשים הוותיקות והתלמידים, כיבדו בנוכחותם בכירים במשרד הרווחה וראש העיר אריה טל שבירך את הנשים המבוגרות והודה להן על הפעילות ההתנדבותית המבורכת שלהן.
המתנדבות של 'בית חם' ביום המעשים הטובים צילום: דוברות העירייה
בפעילות אחרת של יום המעשים הטובים בטירת כרמל, הגיעו עובדי 'ג'נרל אלקטריק' לבית ספר "מאור" במרכז "מעלה כרמל" כדי לצבוע ולהכשר מבנה שישמש כחממה לפרפרים. עוד פרויקטים מרגשים שהתקיימו במהלך יום המעשים בטירת כרמל: מתנדבים צבעו ציורי קיר בגני ילדים, בני נוער הכינו משלוחי מנות וחילקו אותם לקשישים במרכז יום לקשיש,מתנדבים חברת PTC צבעו את מבנה הצופים, מתנדבים של משרד הרווחה ערכו הפנינג מועדוניות בהפעלתן של בנות שרות לאומי, נערות מתנדבות ערכו שעת סיפור במועדוניות, עובדי בנק הפועלים הפעילו ילדים במועדוניות ואפו עוגות ביחד עם חברי מועדון "אביב" שהוא מועדון לבוגרים בעלי מוגבלות שכלית.

מירב שחר- פישר, רכזת ההתנדבות בלשכה לשירותים חברתיים בטירת כרמל: "הצלחתו של יום המעשים הטובים בטירת כרמל התאפשרה בזכות המתנדבים הרבים והיקרים של העיר טירת כרמל וסביבתה שעשו עבודת קודש נהדרת ביום המיוחד הזה". 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?