כבוד לוותיקי העיר טירת כרמל

מאת:אלי אבוחצרה
מסיבת פורים ססגונית ומושקעת נערכה לוותיקי העיר טירת כרמל
ראש העיר אריה טל במסיבת הפורים של וותיקי העיר טירת כרמל. צילום: יח"צ
עשרות רבות מוותיקי העיר טירת כרמל, השתתפו ביום חמישי (25/03) במסיבת פורים ענקית שהכינו עבורם עובדי מרכז יום לקשיש המקומי בהנהלתו של המנכ"ל אלי ברגר. למסיבה המושקעת, שכללה תחרות תחפושות ססגונית והופעת אורח של הזמרת יילנה ולהקת הרקדנים והמוסיקאים שמלווים אותה, הגיעו אורחים רבים ובהם מנהלת האגודה למען הקשיש בטירת כרמל, שרה איקו וראש העיר אריה טל, שהצטלם עם כל אחד מוותיקי העיר המחופשים באופן אישי ועם המון סבלנות וגם ברך אותם בנאומו בברכת חג פורים שמח. אריה טל, הודה לוותיקי העיר על תרומתם רבת השנים לטירת כרמל ולא עזב לפני שהזמין אותם לבוא ולהשתתף בתהלוכת העד לא ידע המסורתית של טירת כרמל.

בסיום הברכות, החלה תחרות תחפושות ססגונית שכללה תחפושות שחלק מוותיקי העיר העצמאים הכינו בעצמם ותחפושות שעובדי המרכז עזרו לוותיקים המוגבלים להכין. לאחר תחרות התחפושות, קיבלו וותיקי העיר משלוח מנות אישי ולאחריו הוזמנו כולם ליהנות משולחנות עמוסים באוכל ומטעמים שהיו כולם על טהרת חג הפורים.


אלי ברגר, מנכ"ל מרכז יום לקשיש: "מסיבת הפורים השנה הייתה מוצלחת והעניקה לוותיקי העיר טירת כרמל את תחושת החג על הצד היפה שלו. אני רוצה להודות לראש העיר אריה טל שכיבד את המסיבה ואת וותיקי העיר בנוכחותו. בנוסף, אני מבקש לנצל את הבמה הזאת כדי להודיע לוותיקי העיר טירת כרמל, שמרכז היום שלנו יהיה פתוח לאורך כל ימי חול המועד של פסח וזה כולל גם את המטבח שלנו שיעמיד לרשות וותיקי העיר, ארוחה חמה וכשרה בכל אחד מימי חג הפסח שבא עלינו לטובה".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?