נשף מהאגדות לעובדי עיריית טירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
מאות מעובדי עיריית טירת כרמל השתתפו בנשף פורים המסורתי שמארגן וועד העובדים
ראש העיר אריה טל ורעייתו בתיה בנשף הפורים של העובדים
מאות אורחים ובהם ראש העיר אריה טל ורעייתו בתיה, סגן ראש העיר מוריס אסייג ורעייתו עדנה, מנהלת לשכת ראש העיר אירמה אלואשווילי ובעלה דני, יועץ התקשורת יורם כרפיס, נציגים בכירים של הסתדרות המעו"ף ועובדי עירייה ובני/ות זוגם, התכנסו בערב רביעי (23/03) באולמי 'פיליסטי' בטירת כרמל כדי לחגוג את נשף הפורים המסורתי שארגן והפיק עבורם וועד עובדי העירייה שבראשו עומדת, חגית אמיגה.
מנהלת לשכת ראש העיר אירמה אלואשווילי ובעלה דני חוגגים בנשף העובדים
לנשף העשיר והססגוני, שקיבל את חסותו של ראש העיר אריה טל, הגיעו רוב החוגגים כשהם מחופשים בתחפושות מקוריות ומושקעות והם נהנו במהלך הנשף ממזנון עשיר ומלא באוכל טוב ושתייה איכותית וגם מתוכנית בידור עשירה ומגוונת שכללה רקדניות שרקדו ריקודים בסגנונות של 'קרנבל ברזיל', תזמורת מתופפים, תחרות תחפושות וערב טברנה עם הזמר אסף לוי שהרקיד ושימח את החוגגים עד שלא ידעו אם הם שיכורים או שהם סתם שמחים...
יו"ר וועד העובדים חגית אמיגה וסגניתה מגי שושן בנשף פורים

ראש העיר אריה טל, ברך במהלך הנשף את עובדי העירייה ואיחל להם ולבני משפחותיהם חג פורים שמח והודה להם על העבודה הקשה שהם עושים כדי לשפר את רמת חייהם של תושבי העיר טירת כרמל. יו"ר וועד עובדי עיריית טירת כרמל, חגית אמיגה, הודתה לראש העיר אריה טל על התמיכה וההיענות שלו לבקשות שלה ושל הוועד למען העובדים ואיחלה לעובדי העירייה ולבני משפחותיהם, חג פורים שמח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?