חוגגים את חג הפורים במרכז מע"ש בטירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
הצגת בכורה לתיאטרון 'מלב אל לב' במסיבת הפורים של מרכז מע"ש בטירת כרמל
ראש העיר אריה טל מברך את החוגגים במרכז מע"ש צילום: יח"צ
במסגרת מסיבת הפורים שנערכה היום (22/03) למקבלי השירות במבנה מע"ש שהוא מרכז עבודה שיקומי לאנשים עם מוגבלויות בטירת כרמל, הועלתה ההצגה 'אסתר המלכה' כהצגת בכורה של תיאטרון 'מלב אל לב' שהקימו לאחרונה מדריכי המרכז ומנהליו.
התיאטרון, שהוקם כפיילוט ניסיוני בסיועה של הבמאית תמר אוליבייה שמשמשת גם כמטפלת באומנות, מתבסס כולו על שחקנים שהם על טהרת מקבלי השירות במרכז. במהלך החודש האחרון, השחקנים החדשים, הופיעו מלאי התרגשות בפני תלמידי המועדוניות בטירת כרמל וגם בפני כ-140 תלמידים בביה"ס השיתופי בעין כרמל.
בין הצופים הרבים שהגיעו לצפות בהצגת הבכורה וגם להשתתף במסיבת הפורים של המרכז, היו ראש העיר אריה טל ומנהלת הלשכה לשירותים חברתיים איתנה שר-שלום. בנוסף, היו גם צוותים מקצועיים ומתנדבים רבים וגם הורים ובני משפחה של מקבלי השירות. ראש העיר אריה טל, ברך את מקבלי השירות ואת בני משפחותיהם ואיחל להם חג פורים שמח והוסיף כי הכישרון שגילו השחקנים בהצגה וגם היכולות התעסוקתיות שמקבלי השירות מפגינים בתפקוד השוטף, מוכיחות מעל לכל ספק שהם יכולים להגיע לכל מקום, אם רק ירצו בכך.

במהלך המסיבה, נהנו החוגגים ממוזיקת ריקודים נפלאה שהרקידה המון זוגות על רחבת הריקודים וגם מהמון מטעמים ואוכל שהיה כולו על טהרת חג הפורים. בסוף המסיבה, חולק משלוח מנות אישי לכל מקבל שירות במרכז מע"ש. משלוח המנות נתרם ע"י תחנת מוניות 'חלוץ-עתיד' בטירת כרמל, בסיועו של מנהל התחנה אורי אברהם. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?