הצטיינות עם ים של כבוד לטירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
ביה"ס שיפמן זכה בפרס הצטיינות לשנת 2015 במבצע הקש בדלת של האגודה למלחמה בסרטן
במכתב ארוך ומרגש, הודיעה האגודה למלחמה בסרטן לאירית זליג, מנהלת ביה"ס התיכון 'שיפמן' בטירת כרמל, כי ביה"ס, תלמידיו והצוות החינוכי שלו, זכו בפרס הצטיינות לשנת 2015 במבצע 'הקש בדלת' של האגודה למלחמה בסרטן. "בצילו הכבד של גל הפיגועים שהחל ערב היציאה למבצע 'הקש בדלת' 2015, המאמצים וההישגים אליהם הגיע בית ספרכם בפעילות ההתרמה בולטים באופן מיוחד" נכתב בנימוקים להענקת פרס ההצטיינות.

פרס ההצטיינות במבצע 'הקש בדלת' לשנת 2015, ניתן לביה"ס 'שיפמן' בזכות שיתוף הפעולה והמוטיבציה הגבוהה של ההנהלה, צוות המורים ותלמידי ביה"ס שפעלו ללא לאות למען הצלחת המבצע בטירת כרמל "הסולידריות שלכם עם פעילות האגודה למלחמה בסרטן מרגשת וראויה להערכה" נכתב במכתבה של עליזה שולצר, מנהלת סניף צפון של האגודה למלחמה בסרטן למנהלת אירית זליג.


ראש העיר אריה טל, לא נשאר אדיש להצלחה של ביה"ס 'שיפמן' במבצע ההתרמה החשוב של האגודה למלחמה בסרטן והוציא מכתבי תודה לכל מי שסייע להצלחת המבצע בטירת כרמל ובראשם למנהלת ביה"ס 'שיפמן', אירית זליג "אין ספק כי גיוס התלמידים לפעילות ההתנדבותית החשובה הזאת היא חלק מהערכים והמודעות של תרומה לקהילה שמונחלים לדור העתיד של טירת כרמל בבית הספר שאת מנהלת" כתב ראש והוסיף: "מסרי את תודתי לצוות ביה"ס ולתלמידיו על הצטיינותם בגיוס תרומות למען חולי הסרטן בטירת כרמל ובמדינת ישראל בכלל". ראש העיר גם הודה במכתב חם להינדה פרידלמן, יו"ר ארגון מש"י וחברת מועצת העיר, על פעילותן של מתנדבות הארגון להצלחת המבצע בטירת כרמל "אין לי ספק שההצטיינות וההצלחה של המבצע נובעת ממסירותך והתמדתך רבת השנים לגיוס תרומות לחולי הסרטן. מסרי את תודתי והערכתי למתנדבים על פעילותם הברוכה והמסורה".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?