מוקירים ומעריכים את העובד הסוציאלי בטירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
 יום העובד הסוציאלי הבינלאומי צוין בטקס מיוחד בלשכה לשירותים 
חברתיים בטירת כרמל 
ראש העיר אריה טל מברך את עובדי הלשכה לשירותים חברתיים בטירת כרמל
ציון יום לכבודו של העובד הסוציאלי במדינת ישראל נקבע לפני כשנתיים והוא נועד להעניק במה שתפרוש בפני הציבור את העשייה של העובד הסוציאלי וזרקור שיאיר על חשיבות תפקידו בחברה הישראלית.

ביום ראשון (20/03), באולם קבלת הפנים של הלשכה לשירותים חברתיים בטירת כרמל, צוין יום העובד הסוציאלי בטקס מרשים ורב משתתפים שאורח הכבוד בו היה ראש העיר אריה טל, שהגיע לטקס כדי לחגוג עם עובדי המחלקה לשירותים חברתיים בטירת כרמל את יום חגם ולברך אותם ביום המיוחד הזה עבורם במילים שגרמו לרבים מהם להרגיש גאים בעבודתם הייחודית ובתרומתם לחברה ולקהילה: "המחלקה לשירותים חברתיים בטירת כרמל ידועה בכל הארץ כמחלקה מובילה, ערכית ומקצועית אשר נותנת שירות רחב ומעמיק במגוון תחומים לתושבי העיר טירת כרמל והטקס הזה היום, נותן הזדמנות מצוינת לכול אחד מאתנו לעצור, להוקיר ולהעריך את העבודה המסורה והמקצועית שכל אחד ואחת מכם עושה למען האוכלוסייה קשת היום בטירת כרמל".


איתנה שר שלום, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים בטירת כרמל, ברכה את עובדי המחלקה ביום חגם והוסיפה כי עובדי המחלקה שהיא מנהלת פועלים לקידום כבודם וזכויותיהם של אנשים הפונים אליהם לעזרה. "לצערי" הוסיפה המנהלת שר שלום: "היום יש מגמה של השמצות המכוונות כלפי עוס"ים. אנו עדים בתקופה האחרונה להתנהגויות אלימות חוצות גבולות המנסות לערער על המקצועיות של עובדי המחלקה לשירותים חברתיים וחבל שכך, כי כל אדם שעיניים לו ושכל ישר טמון בראשו, יודע וגם רואה שהיושרה, המסירות והנאמנות לתפקיד ולערכי המקצוע, הם שעומדים מול עיניו של העובד הסוציאלי כול הזמן. חשוב לי לציין דווקא ביום המיוחד הזה כי לאורך השנים הארוכות שאני במערכת, המחלקה לשירותים חברתיים בטירת כרמל זוכה לתמיכה בלתי מסויגת של ראש העיר אריה טל ושל עובדי העירייה וזאת מתוך ראיה והבנה שכולנו עובדים ופועלים יחד למען אותה המטרה שהיא, שיפור איכות חייהם של התושבים בטירת כרמל". 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?