ביה"ס שיפמן בטירת כרמל שודרג ושופץ במהלך חודשי הקיץ. מאת: אלי אבוחצרה

צילום: יח"צ 
במהלך חודשי חופשת הקיץ האחרונה, עבר ביה"ס התיכון 'שיפמן' בטירת כרמל, שיפוץ ושדרוג שאותו מימנה עיריית טירת כרמל. השיפוץ כלל צביעה וחידוש כל כיתות הלימוד שחלקן הוסבו לכיתות אקוסטיות ושיפור התאורה הקיימת בכל שטחי ביה"ס. שירותי התלמידים והתלמידות שופצו וחודשו בצורה משמעותית ונוספה עוד כיתה מונגשת.
צילום: יח"צ 
בנוסף, עבודות השיפוץ והחידוש של אולם הספורט של ביה"ס, הסתיימו בימים אלה ובמהלך חודש ספטמבר הקרוב, האולם החדש ייחנך וייפתח לשימושם של התלמידים. ראש העיר אריה טל, ערך ביקור ועמד מקרוב על עבודות השיפוץ והחידוש של ביה"ס והביע את שביעות רצונו מהתוצאה הסופית.
צילום: יח"צ 

במקביל לעבודות השיפוץ והחידוש, התקיימו בחודשי הקיץ בביה"ס 'שיפמן' בטירת כרמל, שלושה קורסים לתלמידים שעולים בשנת הלימודים הבאה לכיתה י' בחטיבה העליונה, שנועדו לתת להם הזדמנות לשפר את היכולות שלהם במקצוע המתמטיקה, יכולת שתאפשר להם ללמוד ברמה של 5 יחידות כבר בשנת הלימודים תשע"ז. בשלושת הקורסים, שמומנו ע"י משרד החינוך, תכנית ינשופים ועיריית טירת כרמל, נחלו התלמידים הצלחה יתירה ורובם ישתתפו בקבוצות הלימוד של ארבע יחידות לימוד במתמטיקה ומקצתם ילמדו בקבוצה של חמש יחידות לימוד. ראוי לציין שביה"ס 'שיפמן' והצוות החינוכי שלו, ימשיכו להעניק לתלמידים תמיכה לימודית לאורך כל השנה וזאת כדי לעזור להם להצליח בקבוצות הלימוד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?