תלמידי שכבה י"ב של ביה"ס שיפמן בטירת כרמל השתתפו בפרויקט 'יום בעקבות לוחמים'. מאת: אלי אבוחצרה

ביום שלישי (20/09), השתתפו המועמדים לשירות ביטחון (מלש"בים) של ביה"ס 'שיפמן' בטירת כרמל, ביום בעקבות לוחמים ברמת הגולן, שבמהלכו הם ביקרו באתרי קרבות ומורשת רבים וביניהם תל פאחר, תל סאקי, עמק הבכא ואכמדיה, ושם הם למדו וקיבלו הסברים על מורשת הקרב של חיילי צה"ל מלוחמים צעירים ולוחמים וותיקים וביניהם תת אלוף במילואים אביגדור קהלני, שקיבל את עיטור הגבורה על האומץ וההקרבה שהוא גילה במהלך קרבות הבלימה של חיל השריון במלחמת יום הכיפורים, שהצילו את מדינת ישראל ותושביה מפלישה סורית וכיבוש הצפון.
 
צילום: יח"צ
בהמשך היום בעקבות הלוחמים, ביקרו התלמידים בביתנים של חילות צה"ל השונים ושם הם קיבלו הסברים על התפקידים, הפיתוחים והחידושים שיש בכל חיל. במהלך הביקור בביתנים של החילות השונים, התלמידים שאלו את נציגי צה"ל שאלות שעניינו אותם בנוגע לשירות הצבאי שעלו אצלם במהלך תהליך המיון בלשכות הגיוס ובשיחות ההיערכות בביה"ס ונציגי צה"ל ענו להם בסבלנות רבה.
 
צילום: יח"צ
לקראת סוף היום, זכו המלש"בים לצפות בתצוגת אש חיה של חיל השריון וחיל התותחנים שביצעו לכבודם תרגיל רטוב וזאת כדי לתת לדור העתיד של צה"ל, טעימה מהיכולות הצבאיות של מדינת ישראל. בסיום היום הגדוש, נהנו התלמידים מהופעה של להקה צבאית. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?