אנשי השנה של מבט לחדשות טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

שנת תשע"ו בטירת כרמל שמסתיימת לה בשקט בעוד כמה ימים, התאפיינה בהמון אירועים שגרמו לשינוי פניה החיצוניים של העיר טירת כרמל וגם לשינוי של חלק מהמרקם האנושי שמרכיב את האוכלוסייה המיוחדת של עירנו הקטנטונת...
אביבה, אבלין ואולגה בתמונה משותפת במעדנייה. צילום: עדן כהן
ובכל זאת, בהחלטה האישית שלי לבחור את אנשי השנה של טירת כרמל לשנת תשע"ו, החלטתי לדבוק במרקם האנושי הוותיק והמוכר של העיר טירת כרמל ולהעניק את תואר אנשי השנה של העיר לשלוש נשים מיוחדות מאוד שעובדות כמוכרות במעדנייה של מרכז הקניות 'יינות ביתן' וזאת בגלל החיוך הענק, העיניים השמחות והשיחה הנעימה שכל אחת מהן העניקה לי ולבת זוג שלי בכל פעם שהגענו אליהן כדי לקבל שירות במעדנייה.


אז לאביבה עג'מי, אבלין עדרי ואולגה, שלוש הנשים המקסימות מטירת כרמל שמוצאות את הכוח לחייך ולשרת כל לקוח בחן ובנימוס למרות שעות העבודה הארוכות, אני מקווה שהזכייה בתואר הצנוע הזה תפתח את הדרך לעוד נותני שירות להשקיע כמוכן בלקוחות הנסבלים והבלתי נסבלים. בנוסף, אני רוצה לאחל לכן ולבני משפחותיכן שנה טובה ומתוקה, שנת בריאות ואושר ואנא המשיכו להיות מקסימות ומעניקות כמו שרק אתן יודעות להיות. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?