טקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה נערך למתנדבי החירום של העיר טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

בטקס מרשים ומכובד שנערך ביום ראשון באולם המופעים של הקונסרבטוריון המקומי, ציינו המתנדבים לשעת חירום של העיר טירת כרמל, את סיומה של שנת הפעילות תשע"ו ואת תחילת הפעילות במסגרת של שנת תשע"ז. הטקס, שאליו הגיעו כל 60 המתנדבים שרשומים במאגר החירום של עיריית טירת כרמל וגם בכירים בעיריית טירת כרמל ובפיקוד העורף ובהם קב"ט העירייה, יואב באלס, מנהלת הלשכה לשירותים חברתיים, איתנה שר שלום, ריקי שחר, מפקחת תחום התנדבות במשרד הרווחה, מירב שחר פישר, הרכזת החברתית של המחלקה לשירותים חברתיים בעיר ורס"ן שטו מטקייה, קצין התנהגות בפקע"ר, נפתח בהרמת כוסית לשנה החדשה ובברכות הדדיות לכבוד השנה החדשה שהעניקו למעמד מראה חם ומלבב.
 
צילום: יח"צ
בדברי הברכה שנשא קצין הביטחון של עיריית טירת כרמל, יואב באלס בפני המתנדבים, הוא החמיא לפעילותם ההתנדבותית בשעת חירום והדגיש את עובדת היותם חוד החנית של הפעילות ביום הפקודה. מנהלת הלשכה לשירותים חברתיים בעיריית טירת כרמל, איתנה שר שלום, הודתה בדברי הברכה שלה למתנדבים והמתנדבות על פעילותם החשובה בשעת חירום והדגישה את מסירותה העמוקה של רכזת המתנדבים בשעת חירום בעיריית טירת כרמל, אתי כהן לתחום ההתנדבות בחירום והודתה לה על היותה הכוח המניע שעומד מאחרי כל המתנדבים שנכחו באולם.
 
צילום: יח"צ
אתי כהן, רכזת המתנדבים בשעת חירום שהנחתה את הטקס, ברכה את המתנדבים בחום והודתה להם ולרכזת החברתית של המחלקה לשירותים חברתיים בטירת כרמל, מירב שחר פישרעל היענותם לכל קריאה ובקשה שלה להשתתף בתרגילים ובפעילויות שהרשות עורכת והוסיפה: 'אתם המתנדבים, כולכם אנשים מיוחדים וייחודיים שהערבות ההדדית, הנתינה, האכפתיות והרצון לסייע ולתרום משמשים נר לרגליכם. בזכותכם כולנו בטוחים ורגועים יותר כי בשעת מבחן תהיו מוכנים לקבל כל משימה ותפקיד שתדרשו לעשות ועל כך אני מצדיעה לכם'.

ראש העיר שנאלץ להעדר מהטקס בשל התחייבויות קודמות, שלח את ברכתו והערכתו למתנדבים ואיחל להם ולבני משפחותיהם שנה טובה. בסוף הערב, נהנו המתנדבים מהרצאה מרתקת בנושא 'התמודדות במצבי חירום' מפיו של פרופסור מולי להד, שהוא מומחה בתחום החירום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?