ערב חשיבה על מיזמים חדשים נערך במרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

כחלק מהרצון של מרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל, לממש את ייעודו כמלווה צעירים בצמתים המרכזיים של חייהם החל משלב שחרורם מהצבא, בלימודים, בפיתוח קריירה ועד ליוויים כהורים צעירים, מקים המרכז בימים אלה בשיתוף עם מרכז הפעו"ט בעיר, קבוצת נשים צעירות שמתמודדות ומתלבטות בין קריירה למשפחה.
צילום: יח"צ
הקמת קבוצת הנשים הצעירות שמתמודדות ומתלבטות בין קריירה ומשפחה, נחשפה במהלך מפגש שיזם מרכז הצעירים שבו השתתפו יזמים צעירים שהתחילו את דרכם במרכז הצעירים והיום הם מעוניינים להעניק מעצמם לקהילה תוך המשך התפתחות אישית. המפגש, שנערך בתחילת השבוע, כינס לתוכו מלגאים ובוגרים של הכשרות וקורסים ובהם בוגרת החוג לכלכלה ובוגרי הכשרות PHP ופיתוח אפליקציות WEB שעובדים היום בסטארט-אפ מקומי של איש תקשורת ויזם מקומי.


המפגש החשוב, כינס אליו גם את כל בוגרי מחזור א' של חברת אינטל שסיימו את הכשרתם ולימודיהם בטכניון כהנדסאים בהצלחה יתירה כאשר שישה מהם ממשיכים ללימודי הנדסה ומערכות מחשב בטכניון. בשל ביקוש גובר של מפעלי היי-טק במת"ם וגם של צעירים תושבי המקום, מרכז הצעירים והון אנושי בטירת כרמל, פותח בימים אלה עוד שלוש תוכניות הכשרה ולימוד בתחום וביניהן הכשרה טכנולוגית בתחום פיתוח תוכנה, ניהול רשתות ותקשורת וקידום שיווק בפייסבוק.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?