כנס חינוך עירוני שני נערך להורים לילדים בגיל הרך בטירת כרמל. מאת:אלי אבוחצרה

השבוע, נערך באולם אשכול פיס בטירת כרמל, כנס עירוני שני להורים לילדים בגיל הרך מהעיר. הכנס, נסב סביב חברותיות של ילדים בגיל הרך כבסיס להצלחה ולתחושת ביטחון בחייהם.
ראש העיר אריה טל נואם בפני משתתפי הכנס. צילום: יח"צ
המשתתפים בכנס, שמעו במהלכו את הרצאתה של ד"ר עדה בקר, שחוקרת את הנושא כבר יותר משלושה עשורים. במהלך ההרצאה, פרשה ד"ר בקר בפני המשתתפים את מסקנותיה וגם הסבירה מהן החוזקות של ילד חברותי, איך כדאי להגיב בפני ילדים לסיטואציות שונות, עד כמה משפיעים היחסים של האנשים שסובבים סביב חיי הילדים כמו הורים, מטפלים, המיומנויות החברתיות של הילד ועוד...

את הערב כיבד בנוכחותו ראש העיר אריה טל,  שהבין עוד בתחילת דרכו הפוליטית בטירת כרמל לפני קרוב לחצי יובל, את המשמעות של תמיכה בילדים החל מלידתם. בסוף דברי הברכה של ראש העיר לאנשי המקצוע בתחום החינוך לגיל הרך ולהורים דיבר אריה טל בחום רב על ילדי הגיל הרך ועל תמיכת העירייה כבר שנים רבות במרכז הפעו"ט בעיר שהוא אישית רואה בו ובצוותים החינוכיים שעובדים במסגרתו, חלק חשוב במערך החינוך העירוני לגיל הרך בטירת כרמל.

ענת בר, מנהלת תחום החינוך לגיל הרך בטירת כרמל, הביאה רשמים מכנס בינלאומי שנערך בירושלים שבו התארח פרופסור הקמן, חתן פרס נובל לכלכלה שחוקר כבר שנים רבות את הקשר בין הגיל הרך לבין היתרונות הכלכליים של ההשקעה בו. ענת בר התמקדה בדבריה במיומנויות הנדרשות מילד להצלחה בחייו ולהתקדמותו החברתית.

הכנס העירוני להורים לילדים בגיל הרך שהפך כבר למסורת בטירת כרמל, מהווה חלק מהעשייה המרובה בעיר טירת כרמל בתחום החינוך לגיל הרך מתוך הבנה שחינוך מתחיל כבר בלידה ושותפות בין מערכת החינוך להורים היא חלק משמעותי ביכולת לגדל ילדות וילדים להגשמת החזון החינוכי של העיר שיתבסס על מצויינות חברתית ואקדמית.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?