טירת כרמל: סביבה טובה לגדול בה. מאת: אלי אבוחצרה


העיר טירת כרמל, פנינה נדל"נית שהייתה חבויה במשך עשרות שנים במישורים הדרומיים של העיר חיפה, נחשפה בעשור האחרון במלוא תפארתה בזכות עבודה קשה ושיתוף פעולה בין אנשי הציבור שמנהיגים אותה לבין אנשי מקצוע מעולים שהביאו את עירנו הקטנטונת להישגים אדירים בתחום הפיתוח ובתחום השרות המוניציפלי שמקבלים התושבים.
מתקנים משחקים לילדי העיר ברמה הגבוהה ביותר. צילום: יח"צ
בין אנשי המקצוע שמובילים את התפתחותה של העיר טירת כרמל בעשור האחרון, נמצאים עובדי מחלקת חזות העיר של עיריית טירת כרמל, שאותה מנהל ומוביל בשנים האחרונות אריה וגנר המוכשר.  עובדי המחלקה המקצועיים והמסורים, שנראים בכל פינה בטירת כרמל כשהם מנקים, ממרקים ומטפחים את הרחובות והשטחים הציבוריים שכולנו נהנים מהם, הם שאחראים במידה רבה לצד הוויזואלי של העשייה המרובה בטירת כרמל.
גן אופירה החדש, מעניק מראה מרהיב למבקרים בו. צילום: יח"צ
ההישגים של עובדי ומנהלי מחלקת חזות העיר בטירת כרמל בתחומים כמו ניקיון, טיפוח ופיתוח שטחי ציבור תוך שמירה על הטבע וסביבתו ופיתוח והתקנת מתקני משחקים לילדים בפארקים הרבים שפזורים ברחבי העיר, הם שהפכו את טירת כרמל לפנינה חמה ומבוקשת בכל הצפון, שגרמה לתושבי הערים הסובבות את טירת כרמל לעבור ולגור בה וגם לרבים מתושבי טירת כרמל שעזבו בעבר לערים אחרות, לחזור ולחיות בעיר שבה הם נולדו וגם חוו את כל ילדותם.
איכות חיים ועתיד טוב יותר לנו ולילדינו. צילום: יח"צ
שנת 2018 שאנחנו נמצאים בימים אלה בפתחה, טומנת בתוכה עתיד טוב יותר ואיכותי יותר לטירת כרמל ולתושביה החדשים והוותיקים. מאות מיליוני שקלים שעתידים להיות מושקעים בתשתיות פיתוח שנועדו לקלוט אלפי יחידות דיור חדשות שיתווספו למאות יחידות הדיור חדשות שכבר נבנו, מהווים רק חלק קטן מהעתיד שמתוכנן לטירת כרמל. עשרות מיליוני שקלים יושקעו בפיתוח השכונות הוותיקות במסגרת פרויקט 'חדש מול ישן' שייתן מענה לאיכות החיים של תושבי העיר הוותיקים. עשרות מיליוני שקלים שיושקעו במבני ציבור חדשים ובמוסדות חינוך איכותיים כדי לתת מענה הולם ואיכותי לתושבים החדשים בעיר. השקעה של מיליונים בפתרונות איכותיים שנועדו לשמור על טירת כרמל כעיר ירוקה ונקייה מזיהום אוויר והשקעה תקציבית גדולה באימון הכוחות שאמורים לתת מענה הולם לתושבי העיר במצבי חירום. כל אלה ועוד, הם רק חלק מהתהליכים שטירת כרמל עומדת לעבור בשנים הבאות ועלינו התושבים מוטלת החובה לעודד ולפרגן לעוסקים במלאכה החשובה הזאת שתעניק לנו ולילדינו איכות חיים טובה ועתיד טוב יותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?