יום למידה בנושא עולם התעסוקה העתידי התקיים במרכז צעירים בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרההשמים הם

מרכז הצעירים והון אנושי בטירת כרמל, קיים בשבוע החולף יום למידה שני בנושא 'עולם התעסוקה העתידי', עבור צעירים בעלי מקצוע בתחומים שונים שגרים בעיר. האירוע, התקיים בספרייה העירונית במעמד ראש העיר אריה טל והגב' גלית וידרמן, מנהלת אגף צעירים במשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל .
 
השמיים הם הגבול במרכז צעירים בטירת כרמל. צילום: יח"צ
ביום הלמידה, שהתקיים בשיתוף עם המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל וג'וינט תבת בישראל, השתתפו  רכזי תעסוקה מרחבי הארץ, נציגי עסקים שפועלים באזור, נציגי גופים עירוניים וארציים וכשבעים צעירים מטירת כרמל והסביבה.

במהלך היום למידה, שמעו המשתתפים מפי ליאור פרנקל – כותב ומרצה על יזמות וקריירה ומקימו של בית הספר של העולם החדש, הרצאה על מסלול הקריירה שלו ועל נושא יצירתיות ופיתוח מיומנויות חשובות בעולם התעסוקה. בנוסף, הכירו המשתתפים במהלך יום הלמידה את המודל החדשני לפיתוח קריירה, ה-IPRO – שפותח במחלקה לפיתוח ידע ופיתוח מקצועי של ג'וינט תבת, במטרה לסייע לצעירים לפתח מיומנויות נדרשות בשוק התעסוקה שאותו הציגה מנהלת פיתוח הידע, תמי רייזר-אבנד.


בחלקו השני של היום, השתתפו הנוכחים בסדנאות התנסות וסדנאות פיתוח מיומנויות שונות בהנחייתו של צוות פיתוח ידע ופיתוח מקצועי בג'וינט ישראל תבת. מרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל, מוביל בעיר את תחום הייעוץ והליווי התעסוקתי של צעירים וגם מסייע בתכנון הקריירה שלהם תוך דגש על עולם התעסוקה המשתנה. ליווי הצעירים מתקיים הן באמצעות פגישות ייעוץ והכוון פרטניות להשכלה גבוהה, לתעסוקה ולהכשרות מקצועיות –בדגש על הכשרות טכנולוגיות לפיתוח אפליקציות, ניהול רשתות תקשורת ועוד... שנעשות תוך קיום שיתופי פעולה אסטרטגיים עם עסקים דוגמת אינטל, ביוסנס, מד 1, אמדוקס, אלביט ועוד...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?