האלימות במגרשי הכדורגל: קטטה שפרצה ביציע האוהדים במשחק בין מכבי חיפה למכבי ת"א הביא למעצרו של תושב רמת גן. מאת: אלי אבוחצרה

משחק הכדורגל המרכזי השבוע שהפגיש בין מכבי חיפה לקבוצת הצמרת מכבי ת"א, והסתיים בתוצאה 3:1 לטובת האורחים מתל אביב, השאיר מצד אחד אלפי אוהדים חיפאים מתוסכלים ומרי לב שכיוונו את זעמם כלפי השחקנים וההנהלה ומצד שני, היו אלפי אוהדים מתל אביב, שהפגינו את שמחתם על הניצחון בצורה של קטטות המוניות והפגנת אלימות האחד כלפי השני.
צילום: דוברות מחוז חוף

שוטרי משטרת ישראל, שמאות מהם נפרשו בתוך אצטדיון 'סמי עופר' ומסביבו, עצרו במהלך המחצית השנייה של המשחק אוהד שתקף אוהד אחר מקבוצתו במהלך קטטה שהתפתחה בתוך יציע האוהדים. החשוד בתקיפה, הוא צעיר מרמת גן באמצע שנות העשרים לחייו, הועבר להמשך חקירה בתחנת חיפה והיום יבקשו החוקרים להאריך את מעצרו בבימ"ש בחיפה. 
ממשטרת ישראל נמסר כי שוטריה ימצו את הדין עם כל אוהד שנוקט באלימות במגרשי הספורט.
צילום: דוברות מחוז חוף

מעבר לכך, מאות שוטרים ומאבטחים התפרסו באצטדיון 'סמי עופר' ומחוצה לו על מנת לשמור על הסדר ועל שלומם של האוהדים. אתמול, במהלך המשחק המרכזי בין מכבי חיפה למכבי ת"א, שולבו בפעם הראשונה במערך האבטחה הסובב את האצטדיון שוטרים רכובים על אופניים חשמליים ועל סאגוויי שהצטרפו למערך האופנועים, הפרשים, כוחות היס"מ וכוחות שיטור נוספים.


מפכ"ל משטרת ישראל רנ"צ רוני אלשיך, הגיע כדי לעמוד מקרוב על המערך וזכה לסקירה ממפקדי מחוז חוף ובהם מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר, מפקד מרחב אשר, תנ"צ בני אבליה וממפקד תחנת חיפה ניצב משנה אמיר גולדשטיין שפיקד על כל מערך האבטחה באצטדיון. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?