משלחת רמת דרג מהעיר האזרבייג'נית מינצ'ביר ביקרה בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

משלחת רשמית מהעיר האזרבייג'נית מינצ'ביר, ביקרה בתחילת חודש ינואר בטירת כרמל והתארחה בלשכתו של ראש העיר אריה טל. המשלחת, כללה את ראש עיריית מינצ'ביר, ניאזיב ביירמוב ושני סגניו עלי גנאייב וחיקמט קרמטוב,  ונציג אזרג'בייני מטעם עמותת 'אזיז', שנוסדה כדי ליצור שיתוף פעולה בין העם הישראלי לעם האזרבייג'ני.
צילום: יח"צ

במהלך הביקור, סיירו האורחים באזורי הפיתוח בעיר וקיבלו מבכירים בעיריית טירת כרמל ובראשם ראש העיר אריה טל, סקירה על ההיסטוריה של טירת כרמל ועל תכניות הפיתוח העתידיות וביניהן הבנייה החדשה למגורים, בתי ספר חדשים ומעונות חדשים שנבנים עבור החינוך לגיל הרך.
 
צילום: יח"צ
בנוסף, ביקרו האורחים בבית הכנסת המפואר 'בית תלחום', שמשרת את יוצאי העדה הקווקזית בטירת כרמל כבר למעלה מחמש עשרה שנים. במהלך הסיור בבית הכנסת, קיבלו האורחים סקירה מפי הרב יהודה יעקובוב, שסיפר על ההיסטוריה של בית הכנסת המפואר וגם על התורמים שסייעו לבנייתו. לאחר הסיור בבית הכנסת, האורחים ביקרו במספר מבנים עתיקים בטירת כרמל וקיבלו סקירה על ההיסטוריה שלהם.

בסוף הסיור, הגיעו האורחים מאזרבייג'ן שאליהם נלווה שאול סימן טוב, תושב טירת כרמל שמשמש כחבר דירקטוריון של עמותת 'אזיז', לבניין העירייה ושם הם התארחו בלשכתו של ראש העיר וגם קיבלו מגורמים מקצועיים בעירייה, מענה לשאלות והסברים בנושאים מוניציפליים כמו תהליכי העבודה במערכת החינוך העירונית ודרך העבודה של נותני שירותים עירוניים כמו ניקיון רחובות העיר, גינון ושירותי מים וביוב.

בסוף הביקור, הודו האורחים מאזרבייג'ן לבכירי העיר טירת כרמל על האירוח החם והלבבי והביעו את הערכתם לתהליכי הפיתוח המואצים שטירת כרמל מצויה בהם ולרמת השירות שזוכים לה תושבי העיר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?