תלמידי מגמת התיירות של ביה"ס שיפמן השתתפו בסדנת שירות של חברת דיבייט. מאת: אלי אבוחצרה
במסגרת שיתוף הפעולה
בין מגמת התיירות של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל לתעשיידע, השתתפו
תלמידי המגמה בשבוע שעבר בסדנת שירות שנערכה ע"י נציגי חברת 'דיבייט', שמתמחה
במתן ייעוץ ופתרונות טכנולוגיים תוך חידוד יכולות התקשורת הבין אישית של לקוחותיה.
צילום: יח"צ |
בנוסף, החברה מכשירה
יחידים וקבוצות בקשת רחבה של מיומנויות תקשורת שמשפרות משמעותית את יכולת השכנוע
שלהם, יכולת העברת מסרים, יכולת העמידה מול קהל ואת יכולות הרטוריקה והניהול.
במהלך הסדנה, השתתפו
התלמידים בסימולציות שכללו העברת מסרים מילוליים גלויים ונסתרים תוך ש/ימוש בשפת
הגוף ובאמצעים אחרים. בסיום הסדנה, אמרו תלמידי מגמת התיירות משכבה י"א שהיה
מעניין ועשיר מאוד באירועים לימודיים.
תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם