חלק מתלמידי השכבות הצעירות קיבלו ילקוטים במסגרת מבצע 'תיק לכל ילד' שמתקיים בטירת כרמל לפני פתיחת שנת הלימודים. מאת: אלי אבוחצרה


בתחילת השבוע, התקיים מבצע 'תיק לכל ילד' ביוזמת עמותת 'מכל-הלב' המפעילה את מרכז "לי-לך" בשיתוף עם עיריית טירת-כרמל. המבצע המבורך, שבזכותו תלמידים צעירים זוכים לילקוטים חדשים, הפך ע"י מפעילי העמותה למסורת רבת שנים שזוכה לשבחים מקיר לקיר.
 
צילום: יח"צ
כמידי שנה, גם השנה עובדי נמל חיפה בראשותו של המנכ"ל מנדי זלצמן, תרמו 150 ילקוטים איכותיים וססגוניים לתלמידים בטירת כרמל שעולים לכתה א' ואליהם הצטרפה חברת "אלביט מערכות" חיפה אשר תרמה ילקוטים איכותיים לתלמידי כתות ג' - ו'. בנוסף, עמותת 'מכל-הלב' רכשה עבור התלמידים ערכה בסיסית של מכשירי כתיבה אשר צורפה לכל ילקוט.
 
צילום: יח"צ
מנהלת העמותה אתי כהן, אשר יוזמת ומרכזת את הפרויקט כבר חמש עשרה שנים, סיפרה שהוצאתו לפועל של פרויקט כזה, כרוכה בעבודה והשקעה רבה האורכת כחודשיים עד לרגע שבו מחולקים הילקוטים לתלמידים והוסיפה  בהתרגשות: "עיניהם הבורקות של הילדים והחיוך המאושר על פניהם ועל פני הוריהם שווה כל מאמץ והשקעה וזהו שכרה של ההתנדבות והנתינה".
 
צילום: יח"צ
כהן ביקשה להודות בחום  לכל השותפים ולכל מי שסייע בארגון ובהוצאתו לפועל של הפרויקט החשוב ובתוך כך למתנדבות היקרות של מרכז "לי-לך" אשר תורמות מכוחן, זמנן ומרצן להפעלת המרכז במשך כל השנה. למירב פישר, רכזת התנדבות עירונית ולמתנדבות המרכז מרים גואטה וג'ניה שאשה אשר סייעו כל היום בחלוקת התיקים.

ראש העיר אריה טל, הגיע במהלך המבצע לברך את הילדים והוריהם ואיחל להם הצלחה בשנת הלימודים החדשה. בהמשך הודה ראש העיר בחום לאתי כהן ולמתנדבות המרכז על רוח ההתנדבות והנתינה הבלתי פוסקת למען הקהילה בטירת כרמל. נציג מנמל חיפה הגיע לברך את הילדים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?