רוב מוחלט של הנוסעים במטרונית במטרופולין העיר חיפה מצהירים כי השרות במטרונית טוב יותר מהשרות באוטובוס. מאת: אלי אבוחצרה

כך עולה מסקר שערכה חברת 'יפה נוף' שאחראית על הביצוע של פרויקט המטרונית בטירת כרמל שתוצאותיו נשלחו לראש העיר אריה טל במכתב רשמי של החברה. עוד עולה מהמכתב כי החברה בשיתוף עם משרד התחבורה מתחייבים לשדרג, לחדש ולהתאים את התשתיות, ניווט התנועה, הבטיחות והנוף לכל אורך הציר שבו יעבור מתווה המטרונית בטירת כרמל.
תרשים עם תוצאות הסקר
ראש העיר אריה טל: "הנתונים האלה מוכיחים מעל לכל ספק כי חיבורה של טירת כרמל למתווה המטרונית במטרופולין העיר חיפה יעניק יתרון תחבורתי משמעותי לתושבי העיר שבאמצעותו הם יוכלו להתחבר בכרטיס נסיעה מוזל לכל שרותי התחבורה הציבוריים שקיימים במטרופולין ובתוכם אוטובוסים, רכבות, מטרונית ובעתיד גם ברכבל. בנוסף, המטרונית תחבר את טירת כרמל למודל תחבורתי חכם ויעיל שפועל וקיים בכל המדינות המפותחות בעולם ובעתיד מתוכנן לפעול גם בכל הערים הגדולות בישראל, ובכך נוסיף עוד נדבך חשוב לתהליך המודרניזציה שעובר על טירת כרמל".

פרויקט החיבור של המטרונית לעיר טירת כרמל, הפך לנושא שמעסיק רבים מתושבי העיר, שתוהים בנוגע לכדאיות של הפרויקט ועד כמה הוא הולך לשפר את רמת השרות של התחבורה הציבורית בעיר.

בעקבות הדברים האלה, ערכה חברת 'יפה נוף' שאחראית על ביצוע  הפרויקט מתחילתו, סקר שביעות רצון בקרב המשתמשים במטרונית שכבר פועלת מספר שנים במטרופולין העיר חיפה. הסקר, שנערך במהלך חודש מאי האחרון, הוכיח כי קיימת שביעות רצון גבוהה מאוד מהשרות של המטרונית על פני אוטובוס בקרב רוב מוחלט של ציבור הנוסעים.

מעבר לזאת, הנשאלים הצהירו כי הנסיעה במטרונית היא מהירה יותר והשרות בתחנות ההסעה טוב יותר וזאת בשל הזמנים הקצרים שיש בין מטרונית אחת לזו שבאה אחריה. הנשאלים גם ציינו לשבח את זמני ההגעה המדויקים של נהגי המטרונית וגם את הנוחיות בנסיעה שנובעת ממרווחים גדולים בין המושבים והיכולת להשתמש באינטרנט האלחוטי שמותקן על המטרונית.

עוד עולה מהמכתב הרשמי ששלחה חברת 'יפה נוף'  כי בנוסף לשרות המהיר והאדיב שיקבלו תושבי העיר טירת כרמל מהחיבור למתווה המטרונית, החברה מתחייבת לשדרג, לחדש ולהתאים את התשתיות, ניווט התנועה, הבטיחות והנוף לכל אורך הציר שבו יעבור מתווה המטרונית בטירת כרמל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?