"גורמים פוליטיים בעיר שממהרים לתפור חליפות, מנצלים כל פרסום כדי לנגח בעילום שם את ראש העיר אריה טל שפועל ימים ולילות למען הצלחתה של טירת כרמל" . מאת: אלי אבוחצרה


כך מגיבים היום מקורבים לראש העיר בעקבות גל ההתקפות ברשת כנגד אריה טל מצד גורמים פוליטיים שונים שנחשפו לפרסום על המלצת פרקליט המדינה שי ניצן, להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע כנגד עיריית טירת כרמל וכנגד מהנדס העיר בוריס טיקמן, על זיהום סביבתי שנגרם ע"י מערכת הביוב שברשות העירייה.
ראש העיר אריה טל
הסערה ברשת החלה עם פרסום המלצתו של פרקליט המדינה במבזק חדשות של רדיו 107.5, וגרמה לגל של פרסומים ומסרים מסיתים כנגד ראש העיר אריה טל שעל פי טענת המקורבים לראש העיר, נעשו ביוזמת גורמים פוליטיים שממהרים לתפור חליפות עוד בטרם החלו הבחירות.

ראש העיר אריה טל, שנשאר ממלכתי מאוד למרות הפרסומים, יצא בשעה האחרונה בהודעה לתקשורת שבאמצעותה הוא מסביר את השתלשלות העניינים שהביאו להגשת כתב האישום ועד להסדרת מערכת השפכים של העיר בצורה מקיפה ויסודית שתביא בוודאי לביטולו של כתב האישום.

וזוהי הודעתו של ראש עיריית טירת כרמל, אריה טל לתושבי העיר: 

תושבים יקרים... בתחילת השבוע קיבלה עיריית טירת כרמל הודעה על המלצת פרקליט המדינה שי ניצן, להגיש כתב אישום נגדי ונגד מהנדס העיר בוריס טיקמן, בכפוף לשימוע בגין זיהום מי-הים.
בעקבות פרסום המלצתו של פרקליט המדינה בכלי תקשורת שונים, עטו על המציאה גורמים פוליטיים שונים שמונעים משיקולי בחירות פר-אקסלנס, והחלו במסע הכפשות מביש ובהסתה של הציבור נגדי תוך הוצאת דברים מהקשרם.

בשל הדברים האלה וכדי להביא לידיעת ציבור התושבים בטירת כרמל את העובדות לאישורן, החלטתי לכתוב לכם הסבר אישי שלי על התגלגלות הדברים שהביאו למצב הנדון.

בעיר טירת כרמל פעלה במשך שנים רבות תחנת שאיבה אחת שקלטה את השפכים של העיר.  בשנת 2013 אירעו בתחנת השאיבה כמה תקלות שגרמו לזרימת שפכים לים.

בשל חומרת המצב, התקלות תוקנו במיידי אבל בשל העומס הרב שנוצר על תחנת השאיבה הישנה והיחידה, התקלות חזרו על עצמן. בעקבות המצב הזה שאני ראיתי אותו כחמור ביותר, התקבלה החלטה שאותה אני הובלתי להקים תחנת שאיבה חדשה ואכן בשנת 2014 החלו עבודות להקמת תחנת שאיבה חדשה שתתאים לצרכים של העיר טירת כרמל.

בניית התחנה החדשה, הסתיימה לקראת שנת 2017 והיום היא עובדת בצורה סדירה ותקינה ונותנת מענה לכל השפכים של העיר טירת כרמל

במקביל לכך ובמסגרת הסכם הגג שחתמה עיריית טירת כרמל, הצלחתי לגייס תקציב של כמאתיים וחמישים מיליון שקל ממשרד השיכון לטובת הקמת ״מרכז לטיהור שפכים״ שיתאים לצרכיה של העיר שגודלת ופורחת בעקבות תנופת הבניה והפיתוח שתכפיל את מספר תושביה ותגדיל את העסקים בה בחומש הקרוב

לסיכום תושבים יקרים: לאור תיקון התקלות ובניית תחנת שאיבה חדשה שכבר פועלת מעל לשנה ובעקבות חיבור העיר בקרוב למת״ש ניר עציון, סביר להניח שכתב האישום הזה יבוטל.

תמיד שם למענכם ובשבילכם- ראש העיר אריה טל

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?