משרד המשפטים שולל את הטענה של גורמים מסוימים בדבר הגשת כתב אישום כנגד אריה טל על זיהום סביבתי. מאת: אלי אבוחצרה


כך עולה ממכתב אישי שנשלח אל ראש העיר אריה טל ע"י עו"ד עדי דמתי שגיא, שמשמש כממונה על המחלקה להנחיית תובעים בפרקליטות המדינה.

ראש העיר אריה טל סירב להגיב על הידיעה וציין רק שכדאי שכולנו נזכור שחורבן בית המקדש התחיל בגלל שנאת חינם.
כזכור, בתחילת החודש פורסם במבזק חדשות של רדיו 107.5 כי פרקליט המדינה שי ניצן, המליץ להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע כנגד עיריית טירת כרמל וכנגד מהנדס העיר בוריס טיקמן, על זיהום סביבתי שנגרם ע"י מערכת הביוב שברשות העירייה.
המכתב שנשלח לראש העיר אריה טל מפרקליטות המדינה


הפרסום בתחנת הרדיו המקומית, גרם לסערה ברשת החברתית ולגל של פרסומים ומסרים מסיתים כנגד ראש העיר אריה טל שעל פי טענת המקורבים אליו, נעשו ביוזמת גורמים פוליטיים שניצלו את הרגע כדי למהר ולתפור חליפות עוד בטרם החלו הבחירות. 

הפרסום בתקשורת והסערה שבאה בעקבותיו, לא נעלמו מעיניהם של גורמים בכירים בפרקליטות והיום (חמישי), שלח נציג בכיר מטעמם מכתב לראש העיר אריה טל, שבו הוא מבהיר שחור על גבי לבן שהמלצת הפרקליט להגשת כתב אישום בגין זיהום סביבתי הוא כנגד עיריית טירת כרמל ומהנדס העיר ולא כנגד ראש העיר אריה טל. 

וכך כתב:  "המכתב שמודיע על המלצת פרקליט המדינה נמסר לעירייה באמצעותך (שמו של ראש העיר היה בראש המכתב) מאחר ואתה ראש העירייה, אולם אין משמעות הדבר כי 
."הוחלט להגיש כתב אישום נגדך

ראש העיר אריה טל סירב להגיב על הידיעה ורק ביקש להזכיר לכולם שבימים שעם ישראל אבל על חורבנו של בית המקדש, כדאי שכולנו נזכור שהחורבן התחיל בגלל שנאת חינם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?