"אף אדם לא עומד מעל לחוק" כך מצהירים היום גורמים בכירים במטהו של ראש העיר אריה טל. מאת: אלי אבוחצרה


הרשתות החברתיות בטירת כרמל, סערו בסוף השבוע בעקבות פרסום של סרטון שבו נראו פקחי העירייה מורידים שלט בחירות של אחד המועמדים שנתלה על גדר ביתית. בעקבות הסרטון, נתמלאו הדפים שאותם מובילים גורמי אופוזיציה שונים בביקורת קשה כנגד ראש העיר ופקחי העירייה שבעקבותיה הגיע גל של תגובות זועמות על העובדה שבסניף הליכוד המקומי שאותו מוביל ראש העיר אריה טל, נתלו שלטים גדולים שלא זכו למענה מצד גורמי האכיפה העירוניים.
התקנות בחוק העזר העירוני בטירת כרמל

בעקבות הסערה, הבהירו היום בלשכת ראש העיר שהמהומה שנוצרה בעקבות פעולות אכיפה שגרתיות של פקחי העירייה היא תוצאה של מניפולציות זולות שאיתן גורמי אופוזיציה שונים מערבבים את הציבור בטירת כרמל, תוך התעלמות מהחוקים והתקנות שחלקם בעצמם היו שותפים לכתיבתם.

"אף אחד בטירת כרמל ובמדינת ישראל לא עומד מעל החוק וזה כולל גם את המועמדים השונים וככל שכולם יפנימו את זה מהר, כך כולנו נזכה למערכת בחירות טובה יותר ונקיה יותר" אומרים בלשכת ראש העיר.
ראש העיר אריה טל

גם ראש העיר אריה טל לא נשאר אדיש למתקפה החריפה על גורמי האכיפה העירוניים שעושים את עבודתם נאמנה ויצא בהודעה לציבור שמסבירה את תקנות חוק העזר העירוני שנוגעות לתליית שלטים בזמן בחירות...

וזו לשון ההודעה: "לאור הביקורת שמופנית ברשתות החברתיות נגד פקחי העירייה מצד גורמים פוליטיים בשל הסרת שלטי תעמולת בחירות שנתלו על גדרות בתים פרטיים, החלטתי לעדכן את כלל הציבור בתקנת חוק עזר עירוני שנקבעה לתחומי העיר טירת כרמל, ועל פיה חל איסור על תליית שלטים פוליטיים על גדרות/חומות של בתים פרטיים הפונים למדרכה, למעט סניפי המפלגות והגדרות/חומות שתוחמים את הסניפים.

בהרחבת התקנה, חל איסור גם על בעלי עסקים בעיר לתלות שלטים של מועמד כזה או אחר וזאת כדי להגן על פרנסתם מלחצים פוליטיים של המועמדים.

חשוב לציין, שהאיסור על שילוט במקומות האמורים חל על כל המפלגות ועל כל המועמדים כולל ראש העיר ומפלגתו שיפעלו על פי תקנות אלו כשווים בין שווים וללא שום חריגה.

תקנות אלו, נועדו לשמור על עירנו האהובה וכולי תקווה שכל המועמדים ללא יוצא מהכלל ינהגו בסבלנות ויתנהלו על פי החוק תוך היצמדות למה שנכתב בתקנות וזאת כדי למנוע חיכוכים ומריבות מיותרות כי בסופו של דבר, יש לכולנו רק טירת כרמל אחת".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?