ראש העיר אריה טל אירח את שר העבודה והרווחה חיים כץ בביקור העבודה בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה


שר העבודה והרווחה חיים כץ, הגיע היום לביקור עבודה בטירת כרמל ביחד עם צוות משרדו הבכיר. בתחילת הביקור, התקבלו האורחים בלשכתו של ראש העיר אריה טל ולאחר מכן התכנסו כולם בחדר הישיבות של העירייה לישיבת עבודה ביחד עם מנהלי מחלקות העירייה.
ראש העיר אריה טל והשר חיים כץ. צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל, פתח את הישיבה בדברי ברכה לשר ולצוות משרדו הבכיר ולאחר מכן סקר בפני האורחים את תנופת הפיתוח של טירת כרמל שבעקבותיה גדלה האוכלוסייה ובהתאם לכך גם צרכיה השוטפים ובתוכם טיפול בתושבי השכונות הוותיקות של העיר שמאכלסות בעיקר אוכלוסיות מוחלשות והקמת מעונות יום חדשים שיתנו מענה למשפחות הצעירות ולצורכי החינוך לגיל הרך בעיר.
ראש העיר אריה טל מעניק לשר חיים כץ מגן הוקרה של העיר טירת כרמל. צילום: יח"צ
השר חיים כץ, הדגיש בדבריו את העובדה שהעוגה התקציבית קטנה מלהכיל ולפתור את כל הבעיות והוסיף כי יבדוק מה ניתן לעשות כדי לפתור חלק מהבעיות. ראש העיר הודה לשר והעניק לו את מגן הוקרה מטעם העיר טירת כרמל.
השר חיים כץ בביקור במרכז 'רעות'. צילום: יח"צ
בהמשך הביקור, שר הרווחה חיים כץ וצוות משרדו הבכיר יצאו לסיור בעיר וביקרו במרכז 'רעות'  שבו מתנהל מועדון לאזרחים הוותיקים בטירת כרמל שנהנים במקום מהפעלה של שני מועדוני מופת ובמועדון 'פנאי פלוס' שמשרת את אוכלוסיות הנכים בעיר.

במהלך הסיור, השר קיבל הסברים מצוותי המחלקה לשירותים חברתיים בטירת כרמל על המצוקות התקציביות של המועדונים ועל הדרכים לשפר את השירות הניתן בהם. השר חיים כץ, הקשיב לצוותים המקצועיים בקשב רב ולאחר מכן ביקש לשמוע גם את דברם של האזרחים הוותיקים והנכים.

בסוף הביקור, ראש העיר אריה טל אמר כי היה ביקור פורה ומעניין והודה לשר חיים כץ וצוותו על ההקשבה ואורך הרוח שהם גילה לאורך כל הביקור.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?