קטין ובגיר מעכו נעצרו בחשד כי פרצו לשבעה כלי רכב שונים. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת אכיפה ממוקדת ומתמשכת של משטרת ישראל כנגד עברות רכוש, משקיעה משטרת מחוז חוף את מיטב משאביה המבצעיים והחקירתיים במטרה לחשוף, לעצור ולכלוא את אותם עברייני רכוש ופורעי חוק. מיקוד אכיפה זה, הביא השבוע למעצרם של 2 תושבי עכו  בני 18 ו – 14 וחצי  בחשד כי בשבועות האחרונים פרצו השניים לשבעה כלי רכב בחניון הרכבת בעכו וכעת עם סיום החקירה ובהתאם לממצאיה, בכוונת המשטרה להגיש נגדם עוד השבוע כתב אישום השבוע בגין העבירות המיוחסות להם.
אחד הרכבים שעל פי החשד נפרצו ע"י שני החשודים. צילום: דוברות מחוז חוף

עפ"י החשד, עולה כי השניים ערכו תצפיות אחר כלי רכב בהם זיהו דברי ערך- דוגמת משקפיים, שעונים, כסף מזומן, בשמים וכיו' ולאחר שהבחינו כי בעלי הרכב אינם בסביבה, פרצו את כלי הרכב   באמצעות ניפוץ אחד החלונות, וגנבו מהם את הרכוש.

כאמור,  במהלך סוף השבוע האחרון ערכו שוטרי התחנה בהתאם לניתוח נתוני הפשיעה, אכיפה ממוקדת באזורים נבחרים בעיר עכו, במסגרתה ערכו מעקב אחר רכבם של החשודים, בעת שיצאו מחניון הרכבת עד לביצוע מעצרם בקרבת מקום מגוריהם, עם תפיסת "השלל מהפריצה", הנקשר לרכב שנמצא פרוץ קודם לכן.

החשודים נעצרו  ומעצרם הוארך ע"י בית המשפט בהתאם, כאשר בכוונת המשטרה להגיש מחר (3.7.18) כתבי אישום נגדם בבימ"ש השלום בעכו ובבימ"ש המחוזי לנוער בחיפה בגין המיוחס להם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?