גורמים אינטרסנטיים בעלי עניין פוליטי בטירת כרמל מפיצים שמועות וידיעות כוזבות בנוגע למתווה ולתחנה הסופית של המטרונית בעיר, כך עולה מתוך הודעה שהוציא ראש העיר אריה טל בדף הפייסבוק הרשמי שלו. מאת: אלי אבוחצרה

בשבוע האחרון, נתקלו תושבי טירת כרמל בעצומה להחתמה ובפלאיירים שפוזרו בצורה לא חוקית בכמה נקודות מרכזיות בעיר, שעל גבם נכתבה בקשה מהתושבים לצאת לרחובות ולהתריע בפני כוונתה של עיריית טירת כרמל להקים את מבנה התחנה הסופית של המטרונית בעיר, על חורבותיו של אחד מהגנים הציבוריים בטירת כרמל.
אחד הפלאיירים שהופצו לציבור בעילום שם. צילום: עצמי
בשיחה שקיימנו על הנושא עם בכירים בלשכתו של ראש העיר אריה טל, הם הביעו צער ופליאה על אותם גורמים אינטרסנטיים שמפיצים את הידיעות השקריות האלה: "מתגבשת לאחרונה שיטה לא ראויה בזירה הפוליטית המקומית, שבאמצעותה פוליטיקאים מסוימים מנצלים מידע שהם מקבלים בשל חברותם במועצת העיר, שמעיד על פעילות של העירייה בנושא מסוים אל מול השלטון המרכזי" אומר הבכיר בלשכתו של ראש העיר ומוסיף: "אותם גורמים מנצלים את המידע הזה כדי לצאת בקמפיין ציבורי רחב על אותו נושא שהעירייה כבר דנה בו עם גורמי השלטון וכאשר הושגה התקדמות של העירייה, אותם גורמים מנכסים את ההצלחה אליהם ואל הקמפיין שהם הובילו...עאלק" מסכם הבכיר בכעס מופגן.
בכירים בעיריית טירת כרמל מגיבית לתופעה בצער ופליאה. צילום: עצמי
בכיר אחר בלשכת ראש העיר מוסיף: "מטרת הידיעות השקריות שמופצות באמצעות פלאיירים שמחולקים לתושבים בדרכים ובגנים הציבוריים, היא לשתול בקרב ציבור התושבים בעיר מידע שגוי שאומר כי תחנת האם של המטרונית תבוא על חשבון גן אופירה החדש או על חשבון גן התותח הוותיק שמקביל לרחוב סיני בעיר. אותם גורמים אינטרסנטיים, זורעים פחד בציבור תוך התעלמות מוחלטת מהתוכניות האמתיות שקיימות וזאת על מנת להרוויח הון פוליטי שמטרתו לנכס לעצמם כל שינוי או קידום כמו שהם רגילים לעשות בפרויקטים אחרים" מסכם הבכיר.

ראש העיר אריה טל, שהטעיית ציבור התושבים בטירת כרמל ע"י גורמים אינטרסנטיים לא נעלמה מעיניו, החליט לצאת בדף הפייסבוק הרשמי שלו בהודעה שתסביר לציבור את האמת בנוגע למיקום התחנה הסופית של המטרונית בעיר. וזו לשון הודעתו של ראש העיר:
 
ראש העיר אריה טל, לא נשאר אדיש להטעיית הציבור. צילום: יח"צ
תושבים יקרים

בימים האחרונים, גורמים אינטרסנטיים בעלי עניין פוליטי בטירת כרמל, החלו להפיץ ידיעות זדוניות ושקריות בנוגע לתוואי הנסיעה של המטרונית בטירת כרמל ומיקומה של תחנת האם שלה בעיר.

אותם גורמים אינטרסנטים, מפיצים באמצעות עצומות להחתמה ופלאיירים שמחולקים לציבור טענה שאומרת כי העירייה בראשותי מתכוונת למקם את התחנה הסופית של המטרונית בגן אופירה החדש או בגן התותח הוותיק.

כדי להסיר ספק, אני אומר כאן בצורה ברורה שלא משתמעת לשתי פנים, על פי התוכניות האחרונות שמתגבשות בין עיריית טירת כרמל לחברת יפה נוף שאחראית על מתווה המטרונית במטרופולין חיפה, שאני מעורב בדיונים בעניינן ועוקב אחרי ההתפתחות שלהן באופן אישי, תחנת הסיום של מתווה המטרונית בטירת כרמל, תמוקם בשטח שנמצא בגב משטרת טירת כרמל, היכן שממוקמים כיום חלק ממחסני העירייה.

בנוסף, בכפוף לתוכנית, חברת יפה נוף תבנה עבור עיריית טירת כרמל בשטח שהוקצה לכך מחסנים חדישים תמורת המחסנים הישנים שייהרסו.

תושבים יקרים, אני יודע שאני יכול לסמוך על האינטליגנציה שלכם ועל השכל הישר שניחנתם בו כדי לבקש מכל אחת ואחד מכם לא להאמין לכל הידיעות וההצהרות השקריות שיוצאות חדשות לבקרים  מגורמים אינטרסנטיים שמחפשים לעשות הון פוליטי וכלכלי על חשבונכם.

כמו כן, לרשותכם תושבים יקרים, עומדים מספר מרכזי מידע אמינים ורשמיים של העיר טירת כרמל ובהם אתר העירייה בכתובת http://www.tirat-carmel.muni.il/Pages/default.aspx ודף הפייסבוק האישי שלי, שמתעדכן באופן שוטף ויומיומי.

שלכם ובשבילכם
ראש העיר-אריה טל

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?