צל וקרירות לילדי טירת כרמל בקיץ 2016

מאת: אלי אבוחצרה
הסתיים בהצלחה הפרויקט להצללת כל גני הילדים וכל גני המשחקים בטירת כרמל
זה הכי כיף לשחק בגן ילדים בטירת כרמל. צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל: "פרויקט ההצללה שמטרתו העיקרית היא להגן על בריאותם של ילדי העיר טירת כרמל, הוא רק אחד מפרויקטים רבים שעוד נכונו לעיר הנפלאה שלנו".

בשבוע שעבר, סיימה מחלקת חזות העיר של עיריית טירת כרמל את ההצללה של כ-42 גני ילדים וגני משחקים שפזורים ברחבי העיר. פרויקט ההצללה, שהחל בהנחייתו הישירה של ראש העיר אריה טל בתחילת חודש מאי, כלל בתוכו 34 גני ילדים ושמונה גני משחקים ציבוריים.
צילום: יח"צ
את פרויקט ההצללה המוצלח, שעלותו מוערכת במיליון ₪, הובילו וליוו באופן אישי אריה וגנר, מ"מ מנהל חזות העיר ובני פינטו, האחראי על גני המשחקים במחלקת חזות העיר. בנוסף להצללות, הותקנו במרבית גני המשחקים הציבוריים ברחבי העיר מערכות תאורה סולארית שמעניקות תאורה חסכונית תוך הגברת המודעות לסביבה ירוקה. בין הגנים הציבוריים שהותקנה בהם תאורה סלולארית נמצא גן נחום ,פארק נחל גלים, גן הזריחה וגן נדיר.
צילום: יח"צ

ראש העיר אריה טל: "עיריית טירת כרמל על עובדיה, מנהליה ואנשי הציבור שנבחרו לכהן בה, עושה ותעשה הכול למען רווחתם של תושבי טירת כרמל ופרויקט ההצללה שמטרתו העיקרית היא להגן על בריאותם של ילדי העיר, הוא רק אחד מפרויקטים רבים שעוד נכונו לעיר הנפלאה שלנו".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?