כיתת מופ"ת תתחיל לפעול לראשונה בטירת כרמל בביה"ס אריאל בתחילת שנת תשע"ז. מאת: אלי אבוחצרה

בשנת הלימודים תשע"ז, ביה"ס התיכון דתי 'אריאל' בטירת כרמל, יפתח בפעם הראשונה כיתת לימוד שתפעל במתכונת הלימוד של פרויקט המצוינות מופ"ת. הפרויקט, שראשי התיבות בשם שלו מורכבים ממקצועות הלימוד מתמטיקה, פיזיקה ותרבות, מוביל ומקדם במסגרת תוכנית הלימודים שלו את הלימוד בשלושת המקצועות החשובים האלה.
תלמידי כיתת המופ"ת בעת המפגש
הרעיון המרכזי מאחרי הקמת כיתות המופ"ת ברחבי הארץ, מצוי ברצון לעודד תלמידים בעלי מוטיבציה לימודית וזיקה ללימודי מתמטיקה ופיזיקה להגיע למצוינות לימודית אישית וחברתית. ככלל...כיתות המום"ת פונות לכלל אוכלוסיית התלמידים ולא רק לתלמידים מחוננים או מצטיינים וזאת כדי להרחיב את מעגל התלמידים שיכולים להגיע להישגים לימודיים גבוהים ולמצוינות.

ביום שישי האחרון, התקיים בביה"ס 'אריאל', מפגש ראשון של כ- 20 תלמידים שנבחרו להיות ראש החץ של כיתת המופ"ת הראשונה בטירת הכרמל . במהלך המפגש, שמעו התלמידים והוריהם הרצאה של המנהלת הפדגוגית הארצית של עמותת מופ"ת, ניצה רטנר, על העקרונות המובילים והמנחים של תוכנית מופ"ת שבה מקדמים את המצוינות האישית תוך שימת דגש על ערכים ותרומה לקהילה.


קבוצת התלמידים שנבחרה ללמוד בכיתת המופ"ת הראשונה בטירת כרמל, הגיעה מכל מוסדות החינוך בטירת כרמל וזאת לאחר שהתלמידים עברו תהליך ארוך של מיון ומבחנים. במהלך המפגש עם המנהלת הפדגוגית של העמותה, ניכר היה שמדובר בתלמידים איכותיים מאוד וזאת על פי השיח הנעים והתרבותי שהיה במהלך המפגש.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?