כנס מתגייסים 2016 נערך באשכול פיס בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

כ-200 מועמדים ומועמדות לגיוס מטירת כרמל, התכנסו בערב שלישי (28/06) באולם המפואר של מרכז הפיס בטירת כרמל, כדי לחגוג את מסיבת הגיוס המשותפת והמסורתית שמארגנת עבורם מחלקת הנוער של עיריית טירת כרמל, שבראשה עומד המנהל ציון סודרי.
צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל, הגיע לכבד את המועמדים לגיוס ביחד עם פמליה של בכירים בעירייה ובהם סגנו, מוריס בנימין, מנהל מחלקת הנוער ציון סודרי, מנהל המתנ"ס אבנר כהן, מנהלת ביה"ס שיפמן, אירית זליג ויו"ר וועד ההורים היישובי, דניאל בן עשור.
צילום: יח"צ
במהלך המסיבה, נהנו הצעירים ממזנון עשיר של משקאות ומטעמים קלים. בין לבין, קיבלו הצעירים והצעירות עצות והסברים על האפשרויות הכלכליות העומדות בפניהם מנציגי בנק לאומי שהיו במקום. בנוסף, נציגה של מרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל, העניקה לאותם צעירים הסבר על גיוס במסגרת השירות הלאומי-אזרחי.
צילום: יח"צ
לאחר מכן, התכנסו כולם לתוך אולם המופעים ושם ראש העיר אריה טל והצוות הבכיר של העירייה,חילקו למועמדי הגיוס שי אישי. ראש העיר אריה טל, ברך את המועמדים לגיוס בברכת 'דרך צלחה' והביע את תקוותו שהם ישמשו שגרירים של גאווה עבור ההורים, המחנכים והעיר טירת כרמל.
צילום: יח"צ
לאחר הברכות, נהנו המועמדים לגיוס מהופעה משובחת של הסטנדאפיסט המוכשר, נדב אבוקסיס, שגרם לפרצי צחוק אדירים בקהל במהלך השעה שבה הוא הופיע.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?