טקס בגרות לתלמידי שיפמן בטירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
טקס להענקת תעודות זהות נערך בביה"ס שיפמן בטירת כרמל
התלמידים המאושרים מציגים בגאווה את תעודות הזהות החדשות
בטקס מרשים ומלא באירועים מרגשים, שנערך בערב רביעי באמפיתיאטרון של ביה"ס 'שיפמן' בטירת כרמל, הוענקו תעודות זהות לתלמידי שכבה י' של ביה"ס בשנת הלימודים תשע"ו.

לכבוד האירוע, קושט האמפיתיאטרון של ביה"ס 'שיפמן' בחגיגיות שהמוטיב בה היה צבעי הכחול לבן של דגל ישראל ופריטים ססגוניים כמו בלונים, פרחים ודגלי ישראל והרשות המקומית.  בתחילת הטקס, תלמידי השכבה צעדו לכיוון האמפיתיאטרון כשהם לבושים בגדים לבנים ובראשם צעד נציג הכיתה כשהוא מניף את דגל ישראל לכל אורך מסלול ההליכה. לאחר שהתיישבו, צפו התלמידים הנרגשים בהכרזת העצמאות המרגשת של מדינת ישראל ובביצוע של השיר 'אם אשכחך ירושלים'.

במהלך הטקס, שכיבדו אותו בנוכחותם אישי ציבור, מנהלים, וועדי הורים, צוותים חינוכיים, הורים ותלמידים רבים, הוקרן קליפ שסיפר את סיפורה של העיר טירת כרמל, מוסדותיה ואתריה ובכללם גם סיפור ההיסטוריה של ביה"ס 'שיפמן', שהוכן על ידי תלמיד שכבת י' ויו"ר מועצת הנוער, יובל חלביה.

מנהלת בית הספר, אירית זליג, שהתקבלה בתשואות על ידי האורחים הרבים, ברכה את התלמידים ואמרה "טקס הענקת תעודת הזהות  מהווה את שיאו של התהליך החינוכי שעוברים התלמידים בבית הספר וברשות, אשר מחזק את תחושת השייכות והנאמנות  שלהם למדינת ישראל ולחוקיה".


בתום הטקס חולקו תעודות זהות חדשות לתלמידים ע"י המחנכות שצירפו גם שי קטן וצנוע שכלל ספר תהילים, קלף עם כתב התחייבות השכבה והמנון המדינה. לאחר מכן, הוזמנו התלמידים למסיבת ריקודים שהוכנה במיוחד עבורם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?