עיריית טירת כרמל תפעיל צהרונים לילדי הגנים בעיר החל משנת הלימודים תשע"ז. מאת: אלי אבוחצרה

ראש העיר טירת כרמל אריה טל, הודיע השבוע בעמוד הפייסבוק שלו כי בכל גני הילדים שפועלים במסגרת המחלקה לחינוך של  העירייה, יופעלו צהרונים כבר בתחילת שנת הלימודים תשע"ז.
צילום אילוסטרציה
הפעלת הצהרונים בעיר, נעשית במסגרת תוכנית צמיחה ופיתוח רב שנתית שאותה מובילים בהצלחה רבה ראש העיר אריה טל והממלא מקום שלו מוריס אסייג, שנועדה להצעיד את העיר טירת כרמל ותושביה לעבר העתיד.

בנוסף, ראש העיר אריה טל, הפעיל את כל כובד משקלו הפוליטי והסמיך את ממלא מקומו מוריס אסייג ואת חברת מועצת העיר הינדה פרידלמן, לפעול במאמץ גדול ובשיתוף פעולה מלא עם הצוותים המקצועיים בעירייה, כדי שילדי כיתות הגן של טירת כרמל, יקבלו צהרונים ברמה ובאיכות הגבוהה ביותר ובמחיר שפוי ומסובסד של 650 ₪ בלבד עבור כל ילד וזאת כדי להקל במשהו את עומס התשלומים שמוטל על ההורים העובדים בטירת כרמל.

צילום אילוסטרציה
הצהרונים בגני הילדים, שיפעלו לאורך כל השנה למעט חודשי הקיץ, יהיו בפיקוח פדגוגי של המחלקה לחינוך בעיריית טירת כרמל והילדים יזכו במהלך שהותם בצהרונים להשתתף בפעילות של יצירה מגוונת וחווייתית וגם בפעילות חינוכית. במהלך השהות בצהרון, כל ילד יהיה זכאי לארוחת צהריים בשרית וחמה על פי התקן של משרד הבריאות.

ראש העיר אריה טל: "פתיחת הצהרונים במערכת החינוך בטירת כרמל, שתעניק פתרון טוב ואיכותי לבעיה שרבים מההורים ביישוב מתמודדים איתה כבר שנים ארוכות, מהווה את אחד השיאים בעשייה שלי ושל הצוותים המקצועיים בעיריית טירת כרמל ומעניקה לי ולכל הצוות המקצועי הנאמן שעזר לי לכל אורך הדרך, את הכבוד לסמן וי ענק על עוד אחד מהפרויקטים החשובים שתושבי טירת כרמל וילדיהם יוכלו ליהנות ממנו. אני רוצה לנצל את הבמה הזאת כדי להודות לממלא מקום ראש העיר מוריס אסייג ולחברת מועצת העיר, הינדה פרידלמן, שסייעו רבות במימוש חזון הצהרונים בטירת כרמל".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?