טקס לחלוקת תעודת גמר תיכונית לבוגרי קורס לימודי ערב של המתנ"ס בטירת כרמל נערך השבוע. מאת: אלי אבוחצרה

בערב מיוחד שהוקדש ללומדים, חולקה השבוע לבוגרי קורס לימודי ערב של המתנ"ס המקומי, תעודת גמר תיכונית של משרד החינוך. בטקס שבו חולקה התעודה, עמדו הבוגרים נרגשים לא פחות מצוות המורים שליווה אותם בכל מהלך שנת הלימודים.
הסטודנטים בתמונה משותפת
פרויקט לימודי הערב של המתנ"ס בטירת כרמל שמתקיים לאורך שני סמסטרים, יצא לדרך לפני מספר שנים והוא קוצר הצלחה מרובה. הקורס מתקיים בקבוצות למידה קטנות שבהן הלומדים מקבלים יחס אישי ותומך מצוות מורים מנוסים ותומכים שמקפידים להיות קשובים לצרכיהם ולקשייהם של הלומדים בקורס.

קיומו של הקורס הייחודי, מתאפשר בזכות שיתוף הפעולה של האגף לחינוך מבוגרים במשרד החינוך והמפקחת המחוזית נעמי גרדן, לבין מדור ההשכלה במתנ"ס טירת כרמל והמנהלת שלו, חיה מלאך, שדואגת לתפור ולהתאים לכל סטודנט וסטודנטית שלומדים בקורס ואשר רובם הם בעלי משפחות, חליפת לימודים אישית שתקל עליהם ותבטיח את הצלחתם בלימודים ובקבלת תעודת גמר תיכונית של משרד החינוך.


חיה מלאך, מנהלת מדור השכלה במתנ"ס המקומי: "במהלך הקורס, שהתקיים מספר פעמים בשבוע בשעות הערב, פינו הסטודנטים זמן על חשבון המשפחה ואחרי יום עבודה כדי ללמוד ובכך הם גילו מחויבות אמיתית לתהליך הלימודים והשגת תעודת הגמר התיכונית שהבטיחה להם זכות לגמול השתלמות והגדלת אפשרויות התעסוקה ואפשרויות הקידום המקצועי של כל אחת ואחד מהם".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?