מסיבת סיום מושקעת לבוגרי מחזור ס"ו של ביה"ס יגאל אלון בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

המון שמחה, אושר ודמעות של התרגשות וגאווה, היו בעיניהם של הורים, מורים ואורחים גאים שהגיעו בערב יום שני (27/06)לאולם המופעים של 'אשכול פיס' כדי להשתתף במסיבת הסיום של 54 הבוגרים במחזור ס"ו של ביה"ס 'יגאל אלון' בטירת כרמל. בין האורחים הרבים והנרגשים, היו  גם בכירים בעיריית טירת כרמל ובהם מנהל המחלקה לחינוך עמי ויס סגן ראש העיר מוריס בנימין וראש העיר, אריה טל.
הבוגרים של יגאל אלון במופע מרהיב של שירה וריקודים
המסיבה הססגונית, נפתחה במופע שירה יפה ומפתיע של צוות המורות שליווה את הבוגרים במהלך שש השנים שבהן הם למדו בביה"ס 'יגאל אלון'. אחרי המופע, חולקו לבוגרים תעודות הגמר ע"י ראש העיר אריה טל, מנהל המחלקה לחינוך עמי ויס ומנהלת ביה"ס, אורנה עגיב.
צילום: יח"צ
בדברי הברכה של ראש העיר אריה טל לבוגרים, הוא איחל להם הצלחה בהמשך הדרך שלהם בחטיבת הביניים ובתיכון והודה להורים של הבוגרים על שיתוף הפעולה המלא שלהם עם מערכת החינוך בטירת כרמל- "שבלעדיה, לא היינו מגיעים ליום הזה".

אורנה עגיב, מנהלת ביה"ס 'יגאל אלון', ברכה את הבוגרים והודתה להורים וגם לצוות המורים המסור: "אין לי ספק שללא המעטפת שההורים, צוות המורים והקהילה העניקו לכם לכל אורך הדרך שבה עוצבה האישיות שלכם, הצלחתכם במסגרת הבית ספרית לא הייתה באה לידי ביטוי כפי שהיא באה היום". בהמשך הדברים, הודתה המנהלת עגיב לראש העיר אריה טל ולמנהל המחלקה לחינוך, עמי ויס, על העזרה הרבה שהם ועל התרומה הגדולה שלהם להצלחה של ביה"ס ותלמידיו.

לאחר דברי הברכה החמים, עלו הבוגרים לבמה והעניקו לאורחים הנרגשים והדומעים, מופע ענק של שירה, ריקודים וקטעי משחק שהנושא המרכזי בו היה תופעת השיימינג ברשת וההשלכות השליליות שלה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?