חייל של כבוד בטירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
חייל מטירת כרמל היה בין 120 החיילים המצטיינים של נשיא מדינת ישראל לשנת 2016
ראש העיר אריה טל לוחץ את ידו של החייל המצטיין
מקטאו אגנייהו, חייל צה"ל מטירת כרמל שעלה עם הוריו מאתיופיה בשנת 2006 כשהוא בן שבע בלבד, קיבל בחג העצמאות האחרון מנשיא מדינת ישראל ראובן ריבלין את 'אות מצטיין' הנשיא לשנת 2016 ביחד עם עוד 119 חיילים מצטיינים שנבחרו בין כלל חיילי צה"ל.
מקטאו אגנייהו, שסיים באחרונה את לימודיו בבית הספר 'אריאל' בהצטיינות, הוזמן ביום העצמאות למשכן נשיאי ישראל כדי לקבל את אות 'מצטיין הנשיא' מראובן ריבלין אישית. אות 'מצטיין הנשיא', הוענק למקטאו בשל הנכונות הרבה שלו להתנדב לכל משימה ביחידת האיסוף הקרבי שבה הוא משרת.

הוריו של מקטאו אגנייהו, עלו לישראל כאמור בשנת 2007 וקבעו את ביתם בעיר טירת כרמל. החינוך שהנחילו ההורים לילדיהם היה חינוך ערכי שהמוטיב העיקרי בו היה אהבת האדם ואהבת הארץ. אחיו הגדול של מקטאו, שירת בפלס"ר גבעתי ואחיו הקטן מתכוון להמשיך באותה הדרך.

במהלך ערב שיועד לפתח מודעות בקרב הורים יוצאי העדה האתיופית, שנערך ביום שני (30/05) בביה"ס 'אריאל', ברך ראש העיר אריה טל את החייל המצטיין מקטאו אגנייהו ולחץ בחום רב את ידו של אביו הגאה שישב בין כלל ההורים. במהלך דברים שנשא ראש העיר בפני ההורים יוצאי העדה האתיופית, הוא הביע את הערכתו הרבה לחייל המצטיין, להורים ולכל המשפחה המוצלחת והערכית ואיחל להם הצלחה בהמשך הדרך וגם הביע את אמונתו שעוד נכונו לנו סיפורי הצלחה רבים שיגיעו מקרב בני הקהילה האתיופית בעיר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?