הצדק של אנסי הדעות מהשמאל. מאת: אלי אבוחצרה

המראות הקשים שעולים מדיווחי הטלוויזיה על הפינוי האלים והרשע שמבצעת משטרת ישראל בעמונה בפקודה ישירה של בג"ץ, מעידה שחלקו הגדול של העם היהודי בארץ ישראל, חשוף למעשי אונס (צדק) ברוטאליים מבית היוצר של אנסי הדעות שמנהלים את המשטרה, מערכת התביעה, בתי המשפט ובג"ץ.


רק אונס ברוטאלי של המוח האנושי יכול להצדיק ולאפשר פעם אחר פעם, לאלפי שוטרים שלבושים כקלגסים לפנות ולעקור אלפי יהודים טובים וכשרים מהבית שלהם. רק אונס ברוטאלי של המוח האנושי יכול להשתיק מליוני אזרחים שמתנגדים להחלטת בג"ץ לפנות את עמונה. רק אונס ברוטאלי של המוח האנושי יכול להשתיק מיליוני אזרחים במדינה שמתנגדים לפעולות המשטרה בעמונה. רק אונס ברוטאלי של המוח האנושי יכול להעלים מעיניו של עם שלם את העוולות הרשעות וחוסר הצדק שיש בהחלטותיהם ומעשיהם של אנסי הדעות בשמאל הישראל.

איפה הצדק?! איפה החמלה?! איפה ההגינות?! ישאלו כל המוחות הנאנסים כשהם ישובים על הספה הביתית וצופים באנסי הדעות המדופלמים שמופיעים על המרקע ומצדיקים את הזוועות שעולים מהמרקע תוך שהם מבצעים אונס חוזר באותם מוחות.

האמת היא שאין הרבה מה לעשות נגד אנסי הדעות האלה, כי ככה זה במדינה דמוקרטית שבה שולטים אנסי הדעות בגופי אכיפת החוק כדוגמת המשטרה, התביעה ובבג"ץ וככה זה כאשר אותם אנסי דעות ממערכת אכיפת החוק, חוברים לשרלטנים מהתקשורת הארצית וביחד הם מבצעים את האונס המוחי לעם שלם תוך שהם מלמדים אותו לחשוב שהאונס המוחי שהוא עובר, הוא בעצם מעשה אהבה שנועד לספק את הצרכים הדמוקרטיים של מדינת ישראל. ואני היהודי הקטן שואל את אלוהים הגדול, עד מתי רשעים יעלוזו...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?