משרדי המחלקה לחינוך של עיריית טירת כרמל עברו למשכן חדש ברחוב מוצקין 17 קומה ב'. מאת: אלי אבוחצרה

בשל הגידול באוכלוסיית העיר טירת כרמל והצורך להעניק לתושבי העיר החדשים והוותיקים את השירות המיטבי, הוחלט בעירייה להעביר את משרדי המחלקה לחינוך למשכן חדש שכתובתו: רחוב מוצקין 17 קומה ב'. השירות לתושבים במשכן החדש יחל מיום ג' ה-14/02/17.
 
ראש העיר אריה טל ומנהל המחלקה לחינוך, שלומי דהן. צילום: יח"צ
השנה במסגרת תוכנית "מרחבי חינוך" של משרד החינוך, התחיל בטירת כרמל תהליך שבו  הורים בוחרים בצורה מבוקרת את בתי הספר שבהם ילמדו ילדיהם וזאת בנוסף לתהליך הרישום לגני הילדים שמתבצע בימים אלה. המשכן החדש והמרווח שמשרדי המחלקה לחינוך עוברים אליו, יאפשר קבלת הורים במקום מסודר שייתן מענה לתושבים הוותיקים והחדשים כאחד.

ככלל...התושבים הוותיקים בטירת כרמל לא חייבים להגיע למשרדי המחלקה החדשים כדי לרשום את ילדיהם לגנים ולבתי הספר והם יכולים לעשות זאת  דרך אתר האינטרנט של המחלקה או דרך הטלפון. לעומת זאת, התושבים החדשים שנרשמים למערכת החינוך בפעם הראשונה, מתבקשים להגיע למשרדי המחלקה וזאת כדי למסור צילומים, מסמכים רלוונטיים ולערוך שיחת היכרות עם נציגי מערכת החינוך של טירת כרמל. חשוב לציין כי מספרי הטלפון, מספר הפקס וכתובות הדואר האלקטרוני של נציגי המחלקה לחינוך, לא השתנו עם המעבר של משרדי המחלקה למשכן חדש.


שלומי דהן, מנהל המחלקה לחינוך: "במסגרת השינוי שמוביל ראש העיר אריה טל להגדלת העיר טירת כרמל והכפלת מספר התושבים החיים בה, נדרשה העירייה לשים דגש על בניית מוסדות חינוך חדשים וגם להגדיל את ההשקעה התקציבית וזאת כדי להעניק לגורמים המופקדים על מערכת החינוך בעיר את כל הכלים הנדרשים כדי להוביל את המחלקה ושלוחותיה למצוינות אקדמית וערכית. הגידול באוכלוסייה והבנייה של מוסדות חינוך חדשים, חייבו הגדלה של הצוות שעוסק בנושא החינוך בעירייה, ובשל כך נדרש למחלקה לחינוך משכן חדש שיאכלס את כלל יחידות מערכת החינוך בעיר ובתוכם גם את מחלקת הנוער, מחלקת הצהרונים שנפתחה רק בקיץ האחרון ומשרדי מוסדות החינוך העל יסודי". 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?