משפרים את השירות האישי לתושבי העיר טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת הפעילות השוטפת של עיריית טירת כרמל לשיפור השירותים המיועדים לתושבי העיר, שאותה יוזם ומוביל ראש העיר אריה טל, נערך בשבוע שעבר המפגש השני בסדרה של סדנאות לעובדות העירייה שבאות במגע ישיר עם ציבור התושבים, שמטרתו להעניק לעובדות כלים שיאפשרו להן לתת שירות טוב ויעיל  תוך הקפדה על כבוד האדם בכלל והקפדה על הזכות לקבל שירות הוגן ואדיב בפרט.
צילום: יח"צ
במהלך הסדנה החשובה, שהופקה ע"י תכנית 'עיר ללא אלימות' בטירת כרמל, שאותה מנהלת ליאת קרביץ-קלאורה, בשיתוף עם וועד העובדים ומחלקת משאבי אנוש של עיריית טירת כרמל, נלמד הצורך בחשיבה חיובית ותקשורת מונעת הסלמה כדרך חיים ובתוך זה נלמדה גם ההשפעה של התקשורת החיובית על הסובבים ועל התפוקה בעבודה. בנוסף, הועשר הידע של נותנות השירות בעירייה והועלתה המודעות לאחריות האישית שיש במניעת הסלמה ביחסים הבין אישיים.
צילום: יח"צ
אורח הכבוד בסדנה היה ראש העיר אריה טל, שנתן את ברכתו לפתיחת הסדנה והדגיש בדברי הברכה שלו לעובדות את החשיבות שהוא רואה במתן יחס אישי וחם לתושבי העיר טירת כרמל. ראש העיר הבטיח במהלך דבריו, שהוא יעניק לעובדות העירייה את כל הכלים הנדרשים כדי שהן יוכלו לשפר את השירות לאזרח.


בסוף המפגש יצאו העובדות מרוצות והחמיאו למנחת הסדנה שושנה אמסלם, שהנחתה את המפגש בצורה מרתקת ומקצועית והוסיפו תודה מיוחדת למגי שושן מוועד העובדים ולרחל מקובסקי ממחלקת משאבי אנוש שעמלו ותרמו להצלחת הסדנה. במפגש השלישי במסגרת סדרת הסדנאות, ייהנו המשתתפות מפעילות חווייתית שתסייע להן להתגבש באמצעות כלים של מנהיגות והובלה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?