התנדבות נדירה ולא שגרתית של בוגרת מגמת מכטרוניקה של ביה"ס שיפמן. מאת: אלי אבוצרה

תלמידי מגמת מכטרוניקה בשכבה י"א של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, זכו במהלך העבודה על פרויקט הגמר שלהם לעזרה בלתי צפויה מבוגרת מגמת המכטרוניקה של ביה"ס שיפמן, שסיימה את חוק לימודיה בסוף שנת הלימודים תשע"ו בהצטיינות ועונה לשם סיון אלדר.
צילום: יח"צ
העזרה ההתנדבותית של סיון אלדר לתלמידי המגמה, מתרכזת בתחום מחקר הרובוטיקה, תכנון הרובוטים ובנייתם. "מדובר בפרויקטים מאוד קשים לביצוע, ובגלל שאני כבר הייתי במקום הזה, יש לי את היכולת והרצון לעזור לתלמידי המגמה בתכנות ובתכנון הפרויקטים לעבודת הגמר" אומרת סיון בגאווה ומוסיפה: "אני מעריכה את התלמידים שהחליטו ללמוד במגמה הקשה הזאת, ולמרות הקושי ללמוד בה, מגמת המכטרוניקה  מספקת יתרונות אדירים לאלה שמסיימים אותה בהצלחה".
צילום: יח"צ
סיון אלדר, שנולדה והתחנכה בטירת כרמל, סיימה כאמור שש שנות לימוד בביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' שם למדה חמש יחידות בפיזיקה ועשר יחידות במגמת מכטרוניקה. בזכות הלחץ של סיון אלדר שהתאהבה בתחום הרובוטיקה בסוף כיתה ט', נפתחה בביה"ס שיפמן מגמת המכטרוניקה שבתחומה נלמד תחום הרובוטיקה. בעוד כחודשיים סיון אלדר תתגייס לצה"ל ולאחר השחרור היא מתכננת לעשות תואר בפיזיקה ולעסוק בתחום המחקר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?