קמפיין המחזור של קיץ 2017 נפתח בטירת כרמל בהצלחה גדולה. מאת: אלי אבוחצרה

לאור ההצלחה הגדולה שנחל בשנים האחרונות קמפיין מחזור והפרדת האשפה הביתית שמובילה חברת 'תמיר' בשיתוף עם הרשויות המקומיות והמשרד לאיכות הסביבה, נפתח בתחילת חודש יולי בטירת כרמל, קמפיין המחזור של קיץ  2017 והמסר העיקרי בו יהיה 'גם בשיא החום תושבי טירת כרמל זורקים לפח הכתום'.
צילום: יח"צ
במהלך הקמפיין, שייפתח במקביל בעוד 30 רשויות מקומיות במטרה להעלות את המודעות לחשיבות נושא המחזור בקרב האזרחים, ייהנו תושבי טירת כרמל ובעיקר הצעירים שביניהם מפעילויות הסברה חווייתיות שיכללו הצגות ילדים, מופעים, ימי כיף ופעילויות מיוחדות לגמלאים.
צילום: יח"צ
פעילויות ההסברה החווייתיות בטירת כרמל, שאותן מובילה מחלקת חזות העיר בניצוחו של מנהל המחלקה, אריה וגנר, יערכו בעיקר בגנים הציבוריים ובפארקים המוריקים שפזורים ברחבה העיר ובמרכזי השכונות והם יתפרשו על שני חודשי חופשת הקיץ. במופע הפתיחה של קמפיין המחזור בקיץ 2017 שנערך בגן 'גלי כרמל' החדש, השתתפו כ-200 תושבים ובהם ילדים רבים שנהנו מההצגה 'שימי בממלכת הפחים' שחשפה בפניהם את עולם מחזור האשפה. בנוסף, במהלך הקמפיין הנוכחי תושק סדנה חדשה שתעניק פעילות משלימה לבני הנוער בעיר בנושא איכות הסביבה והפרדת אשפה והיא תפעל כבר בתחילת שנת הלימודים הבאה.

ראש העיר אריה טל, שכיבד את אירוע פתיחת קמפיין המחזור בנוכחותו, הודה לתושבי העיר על שיתוף הפעולה וההיענות שלהם לנושא מחזור והפרדת האשפה הביתית שהוא חשוב לאיכות החיים של כל אחד ואחת מאיתנו. "אני מודע לקושי הגדול שיש בשינוי הרגלים ואני מעריך את העמידה האיתנה של תושבי טירת כרמל בקושי הזה".


החברה שמובילה את קמפיין מחזור האשפה הביתית במדינת ישראל היא חברת 'תמיר' שמונתה ע"י המשרד לאיכות הסביבה להוביל את האסטרטגיה ההסברתית מול הרשויות המקומיות בנושא מחזור האשפה הביתית "אנו משתדלים לייצר שיתוף פעולה מעמיק עם הרשויות המקומיות שיוביל לעשייה אינטנסיבית ומשמעותית בנושא מחזור האשפה הביתית ומשקיעים למען הצלחת הפרויקט משאבים רבים" מסכם מנכ"ל חברת תמיר, קובי דר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?