מאות צעירים מטירת כרמל השתתפו במסיבת המתגייסים המסורתית של מחלקת החינוך העירונית. מאת: אלי אבוחצרה

מאות מועמדים לשירות צבאי (מלש"בים), הגיעו בערב חמישי (29/06) לאולם אשכול פיס בטירת כרמל, כדי להשתתף במסיבת המתגייסים המסורתית לשנת 2017 שמארגנת עבורם מדי שנה עיריית טירת כרמל באמצעות מחלקת החינוך העירונית.
צילום: יח"צ
 בתחילת המסיבה, קיבל את פניהם של הצעירים והצעירות שולחן אוכל מלא במטעמים איכותיים ובשתייה קלה ומגוונת. בהמשך, קיבלו הצעירים שי קטן והסברים על האפשרויות הרבות שעומדות בפניהם עם גיוסם לצה"ל, מפיהם של נציגי חברות שונות. בחלק העיקרי של המסיבה, זכו הצעירים ליהנות ממופע סטנד-אפ משובח של צמד הסטנדאפיסטים מני עוזרי ומור חן שהרימו את הקהל וגרמו לו לצחוק ללא הפסקה.
 
צילום:יח"צ
אורחי הכבוד במסיבת המתגייסים היו ראש העיר אריה טל וסגניו מיכאל כהן ומוריס בנימין. בדברי הברכה של ראש העיר למועמדים לשירות בצה"ל,  הוא איחל להם הצלחה וברכה בשירות הצבאי שלהם והוסיף כי העיר טירת כרמל נערכת לקליטתם בעוד שלוש שנים ומכינה עבורם סביבת עבודה מאתגרת ושכונות מגורים חדשות שיקבלו את פניהם ברגע שחרורם מצה"ל. ציון סודרי, סגן מנהל מערכת החינוך ומנהל מח' הנוער, הודה לראש העיר על התמיכה והסיוע הרב בחינוך הבלתי פורמאלי ובהשקעה בתוכנית ההכנה לצה"ל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?