רמטכ"ל וראש שב"כ בורחים ממלחמה. מאת: אלי אבוחצרה

כמו בספר המפורסם של דויד גרוסמן 'אישה בורחת מבשורה' שמספר על אימא שהחליטה לצאת לטיול ברחבי הארץ כדי להימנע מהמפגש עם קציני צה"ל שעתידים לבוא להודיע לה על מותו של בנה החייל שיצא למבצע צבאי גדול, כך מתגלגלת ונראית מערכת הביטחון של מדינת ישראל שעליה מופקדים שר הביטחון ליברמן (נובח ולא נושך), הרמטכ"ל אייזינקוט (טיפש חסר תקנה) וראש השב"כ ארגמן (נראה כמי שלא זוכר איפה הוא גר), בניסיון התמידי שלה לברוח מעימות ישיר ובלתי מתפשר עם הטרור הפלסטיני והלבנוני שמורכב ברובו מחיות אדם שצמאות לדם יהודי...
זה החינוך ורוח הלחימה שמקבלים חייליו של גדי אייזינקוט. בושה!!!
כמו במקרה של מהומות הערבים משני צדי הקו הירוק בשנת 2000 שבהן הואשם ראש האופוזיציה אריק שרון בליבוי היצרים ופגיעה ברגשות המוסלמים בגלל העלייה שלו להר הבית שגרמה לפריצת האינתיפאדה השנייה, דואגים מצביאי הסרק של מערכת הביטחון הישראלית גם במקרה של הצבת המגנומטרים להעניק מנה גדושה של הלקאה עצמית למנהיגי העם היהודי על חוסר המחשבה שהיה בהחלטה שלהם שנועדה לשמור על החיים של כולם וגם על חוסר ההתחשבות ברגשות המוסלמים שוחרי השלום ואוהבי השכנות המצוינת עם היהודים. כמובן שההלקאה העצמית נעזרה בהדלפות חוזרות ונשנות לנציגי התקשורת והיא גם תובלה בתסריטי אימים שלא היו מביישים את מוחו הקודח של הבמאי וכותב סרטי האימה, אלפרד היצ'קוק.

ההיסטוריה הלא כל כך רחוקה של כולנו, מלמדת כי הבריחה המבישה הזאת של מובילי מערכת הביטחון מעימות ישיר וכואב ככל שיהיה עם הבעיה הפלסטינית והלבנונית, מביאה על ראשנו אסונות גדולים הרבה יותר כמו האינתיפאדה השנייה שגבתה את חייהם של אלפי אזרחים ומלחמת לבנון השנייה שהתרחשה בעיקר בזירה האזרחית ולא בצבאית. בשני האירועים, הצבא והשב"כ המליצו שלא להיכנס לעימות חזיתי עם הטרוריסטים מתוך מחשבה שהעימותים האלה יגבו מחיר כבד של חיילים...

אני לא מבין...מה זאת אומרת? האם בעיני הרמטכ"ל והקצינים הבכירים שלו, חיי האזרחים במדינת ישראל שווים פחות מחיי החיילים? האם הפכנו לעם שמקריב את הילדים והנשים כדי לשמור על החיילים? יכול להיות שהקצונה הבכירה של צה"ל מורכבת בעיקר מאנשים ששומרים על התחת שלהם ונזהרים שהמלחמה לא תהיה במשמרת שלהם? האם אנחנו כעם הגענו למצב שבו הפסקנו להבין שהחופש של כולנו תלוי במחיר שכל אחד מאיתנו צריך לשלם כשהמצב הביטחוני דורש זאת? האם הגענו למצב שבו נצטרך לייבא חיילים ממדינות נחשלות שייהרגו במקום הבנים והבנות של עם ישראל?

לצערי, לכל השאלות שנשאלו כאן התשובה היא כן מוחלט! אכן הפכנו לעם נרפה וחלש שלא מוכן להקריב שום קורבן למען החופש הכל כך מובן מאליו שמדינת ישראל העניקה לנו היהודים. תחושת השאננות, הנוחות וחוסר האכפתיות של מרבית היהודים במדינת ישראל, משחקת לידיו של האויב הערבי שצובר כוח ואמונה ביכולת שלו לסלק את היהודים ממדינת ישראל בכל פעם שהמנהיגים שלנו מעניקים לו וויתור קטן. 

...וכדאי מאוד שמנהיגי מערכת הביטחון של מדינת ישראל יבינו, שכמו שלא ניתן לברוח מבשורה רעה שרודפת אותך אותך והיא תגיע לכל מקום שאליו תברח, כך גם עימות חזיתי עם מי שקם להרוג אותך ירדוף אותך וישיג אותך ולא משנה כמה תברח ממנו וכמה תוותר כדי למנוע אותו. 

בוויתורים של ההנהגה הפוליטית והצבאית של מדינת ישראל וגם באובססיה הבלתי מובנת שלה לרצות את האויב המוסלמי שמצהיר מעל כל במה על כוונתו להשמידנו, טמונה הסכנה הגדולה ביותר לעם היהודי ולחזון הציוני וכדאי שהמצביאים הרופסים של מערכת הביטחון שמובילים את מדינת ישראל לאבדון ואת העם היהודי לכליה, יבינו זאת ומהר. ראו, הוזהרתם!!! 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?