חברי צוות השיפוט של תחרות קריה יפה ומקיימת בישראל ערכו סיור עבודה בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת תחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה ' שמפיקה ומארגנת המועצה לישראל יפה, הגיע ביום רביעי (28/06)צוות שופטי התחרות לסיור עבודה ובדיקה בטירת כרמל. צוות שופטי תחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה', מגיע ממקומות שונים במדינת ישראל ולחברים בו אין שום קשר או זיקה לעיר טירת כרמל ובשל כך כל ההחלטות שלו בנוגע למצב איכות החיים בטירת כרמל הן החלטות מקצועיות שמתקבלות ללא משוא פנים.
צילום:יח:צ
בחלק הראשון של הביקור, התקבל התקבל צוות השופטים בחדר הישיבות של העירייה ע"י ראש העיר אריה טל ומנהל מחלקת חזות העיר אריה ווגנר. ראש העיר אריה טל, שמוביל ומנהל ביחד עם מנהל המחלקה את נושא השמירה על איכות החיים בטירת כרמל, הציג במהלך הישיבה הראשונית עם צוות השופטים, מצגת שהאירה בפניהם את הפרופיל של העיר טירת כרמל וסקר בפניהם את מצבה של טירת כרמל בנושאים כמו חינוך, רווחה וחזות העיר.
צילום: יח"צ
בחלק השני של הביקור, סייר צוות השופטים בשכונות הוותיקות ובאזורי הבנייה והתעשייה של טירת כרמל ובמבני הציבור שלה שכללו את הספרייה העירונים. מרכז הפעו"ט ובניין מע"ש חותם.


תחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה', נערכת משנת 1993 בחסות משרד הפנים ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות שמתמודדים על קבלת כוכבי היופי של המועצה. בשל יוקרתה של התחרות, מספר הרשויות שמשתתפות בה הולך וגדל מדי שנה, דבר שמעיד על ההצלחה הרבה שהושגה בהגשמת יעדיה של התחרות וביניהם, הטמעת ההכרה בחשיבות טיפוח הסביבה העירונית לאיכות החיים של התושבים. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?