קבוצת הבורגרים זכתה בגביע ראש העיר טירת כרמל לשנת 2017. מאת: אלי אבוחצרה

במשחק גמר גביע מותח ומרתק, שהתוצאה שלו הוכרעה רק בדקת הסיום, זכתה קבוצת 'הבורגרים' בגביע ראש העיר טירת כרמל לשנת 2017 לאחר שגברה על קבוצת 'צ'יינז' ברק לוי' בתוצאה 3:2.
צילום: יח"צ
משחק הגמר על גביע ראש העיר, סיכם את טורניר הכדורגל המסורתי שמקיים המתנ"ס המקומי מזה עשרות שנים לזכרו של שחקן הכדורגל מטירת כרמל ששיחק בקבוצת הפועל חיפה, דוד גביסון ז"ל.

הטורניר, החל לפני כשלושה שבועות והשתתפו בו שלוש קטגוריות של שחקנים ובהם קטגוריית ילדים משכבות ה' ו', קטגוריית בני נוער וקטגוריה של בוגרים. משחקי הגמר של הטורניר, נערכו ביום חמישי (27/07), לעיניהם של מאות צופים נלהבים ובתוכם גם נציגי משפחת גביסון שישבו בשולחן הנשיאות וגם אנשי ציבור רבים ובראשם ראש העיר אריה טל וממלא מקומו מוריס אסייג.
צילום: יח"צ
במשחק הגמר של כיתות ה' ו' זכו התלמידים של ביה"ס 'זבולון המר' וזאת לאחר שגברו על השחקנים של ביה"ס 'יגאל אלון' בתוצאה 2:0. במשחק הגמר של בני הנוער זכתה הקבוצה של 'מרכז הנוער' כשגברה על קבוצת 'מרכז נוער נפילות חינוך' בתוצאה 1:0. במשחק הגמר של קבוצות הבוגרים, שהיה גולת הכותרת של הטורניר, זכתה כאמור קבוצת 'המבורגרים' לאחר שגברה על קבוצת צ'יינז ברק לוי' בתוצאה 3:2. בין משחקי הגמר השונים, נערך משחק הוקרה לזכרו של דוד גביסון ז"ל, בין הנוער של קבוצת הפועל חיפה לוותיקי העיר טירת כרמל, שהסתיים בתוצאה 3:3.  


בסוף משחקי הגמר, העניקו ראש העיר אריה טל וממלא מקומו מוריס אסייג, את גביע ראש העיר לקפטן הקבוצה המנצחת וגביעי ניחומים לשחקני הקבוצה המפסידה. בנוסף, הוענקו ע"י ראש העיר וממלא מקומו גביעים לשחקנים בולטים ומצטיינים של הטורניר ובהם מלך השערים, השחקן ההוגן והשחקן המצטיין.

טורניר הכדורגל לזכרו של דוד גביסון ז"ל, מופק ומאורגן ע"י מחלקת הספורט של המתנ"ס המקומי שאותה מנהל ומוביל בהצלחה גדולה, אליקו קורקוס, שביקש להודות בסיכום הטורניר לראש העיר אריה טל ולמנהל מחלקת חזות אריה וגנר, על העזרה והתמיכה שלהם בכל הבקשות שהועברו אליהם. בנוסף, אליקו קורקוס ביקש להודות גם לעובדי המתנ"ס ולמנהליו וגם למשטרת ישראל שאבטחה את האירוע. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?