יובל חלביה מטירת כרמל נבחר ליו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית. מאת: אלי אבוחצרה

מועצת התלמידים והנוער הארצית, שארבעים ושמונה החברים בה מייצגים מעל 700.000 תלמידים מכיתות ז' ועד י"ב מכל רחבי מדינת ישראל, בחרה היום את התלמיד יובל חלביה מטירת כרמל, ליו"ר הבא של המועצה.
יובל חלביה, היו"ר הנבחר של מועצת התלמידים והנוער הארצית. צילום: יח"צ
יובל חלביה, שלומד בכיתה י"ב במגמה המדעית של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, כיהן בשנה האחרונה כמזכ"ל מועצת התלמידים הארצית וסגן יו"ר מועצת התלמידים במחוז חיפה. בחירתו לתפקיד יו"ר המועצה, נעשתה לאחר תהליך בחירה דמוקרטי מותח ורב תהפוכות שנערך היום בסמינר 'שיין' של החברה למנהל חברה ונוער, שבסופו הוא נבחר ליו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית, ברוב קולות חברי המועצה.
החברים והמורים של יובל חלביה מחבקים אותו לאחר הבחירה. צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל, שַמָח מאוד לקבל את הבשורה על בחירתו של התלמיד יובל חלביה ליו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית ואיחל לו הצלחה בתפקיד החשוב. ראש העיר הוסיף וציין כי הבחירה של תלמיד שמינית מטירת כרמל ליו"ר הארצי של מועצת התלמידים והנוער, מהווה הוכחה ברורה לגודל ההשקעה שיש במערכת החינוך בטירת כרמל שאותה הוא מוביל בעשרים וחמש השנים האחרונות, שמצמיחה מנהיגות צעירה ואיכותית בעיר.

יובל חלביה, היו"ר החדש של מועצת התלמידים והנוער הארצית, הבטיח בתגובה ראשונית לבחירתו לבנות בשלב הראשון תוכנית עבודה במועצה לשנת הלימודים הבאה וציין כי מועצת התלמידים והנוער הארצית היא גוף בעל חשיבות רבה לחברה הישראלית שיש בכוחו את היכולת להוביל שינויים ויוזמות בתחומים שקשורים בנוער הישראלי. בהצלחה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?