מרכז אשכול פיס בטירת כרמל יערוך בשבוע הבא יום חשיפה לתכנית המצוינות אלברט"ו. מאת: אלי אבוחצרה

תכנית המצוינות הלימודית 'אלברט"ו, פועלת בישראל בהצלחה גדולה כבר חמש עשרה שנים ברציפות. התכנית, שמיועדת לתלמידים מצטיינים מהשכבות א' ועד ו', מתקיימת לאורך כל שנת הלימודים והמטרה העיקרית בה נועדה לאתגר את המוחות הצעירים של התלמידים כדי שיחשבו מחוץ לקופסת הלימודים הפורמאלית.
צילום: יח"צ
מערכת החינוך בטירת כרמל, הצטרפה לתכנית המצוינות אלברט"ו בשנת הלימודים תשע"ז ובמסגרתה למדו במעבדות הלימוד של מרכז 'אשכול פיס' בעיר 60 תלמידים מצטיינים מבתי הספר היסודיים בעיר שעברו את המיונים ומבחני הקבלה. במהלך שנת הלימודים האחרונה, התלמידים הצעירים מטירת כרמל למדו במסגרת התכנית לאמץ דרך חשיבה לא שגרתית בחוגים כמו פיזיקה, מתמטיקה וכימיה ועמדו בכבוד במבחנים הקשים שהעמידה התכנית בדרכם לאורך שנת הלימודים שהייתה גם חווייתית ברובה.
צילום: יח"צ
כאמור, במסגרת הניסיון לאתר תלמידים מצטיינים לתכנית המצוינות אלברט"ו מהשכבות א' ועד ו' בטירת כרמל לשנת הלימודים תשע"ח, יערוך הצוות החינוכי של התכנית בשבוע הבא יום חשיפה שבו המועמדים ישתתפו בשיעור לדוגמה שבמהלכו הם יכירו את מקצועות הלימוד בתכנית. לאחר מכן, ביחד עם ההורים יוכלו המועמדים לבחור את מקצועות הלימוד שמעניינים אותם. 
צילום:יח"צ
יום החשיפה לתוכנית אלברט"ו יתקיים במרכז 'אשכול פיס' בשיפמן ביום רביעי (12/07) בשעה 17:00 לתלמידי השכבות א' עד ג' ובשעה 18:00 לתלמידי השכבות ד' עד ו'.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?