אשת החינוך מאיה שטיין כהן מונתה למנהלת החטיבה העליונה של ביה"ס תיכון מקיף שיפמן בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת מכרז פתוח שערך משרד החינוך השבוע (רביעי), נבחרה אשת החינוך מאיה שטיין כהן לנהל את החטיבה העליונה של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל.
מאיה שטיין כהן, המנהלת החדשה של החטיבה העליונה בשיפמן. צילום: יח"צ
מאיה שטיין כהן, שתחליף בתפקידה החדש את המחנך הוותיק והמוערך אלי פדידה שפרש לגמלאות בסוף שנת הלימודים, נבחרה לתפקיד החשוב מתוך עשרות אנשי חינוך מוכשרים ומובילים בתחום הניהול של מערכות חינוך ובמסגרת תפקידה החדש היא תכהן גם כסגניתה של מנהלת המסגרת השש שנתית של ביה"ס שיפמן, אירית זליג.

מאיה שטיין כהן, גרה עם בעלה ושלושת ילדיה בטירת כרמל ובחמש עשרה השנים האחרונות היא ניהלה צוותי עבודה והובילה תהליכים חינוכיים משמעותיים בביה"ס תיכון 'רוגוזין' בקרית אתא, שנחשב לתיכון הגדול ביותר בצפון הארץ. בנוסף, המנהלת החדשה של החטיבה העליונה בביה"ס 'שיפמן', מחזיקה בתואר שני בניהול מערכות חינוך ומתמחה בתחום החינוך המיוחד.


ראש העיר אריה טל, ברך את מאיה שטיין כהן על בחירתה לתפקיד החשוב שמפקיד בידיה המקצועיות את עתידה של העיר טירת כרמל והוסיף כי הוא מקווה שהצטרפותה לצוות החינוכי החדש שמתגבש במערכת החינוך של טירת כרמל, תהווה אבן דרך חשובה בטיפוס הארוך והקשה שיש עוד לפנינו עד להגעה לפסגת הערים המובילות בתחום החינוך של מדינת ישראל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?