אשת החינוך מעיין מור נבחרה לנהל את חטיבת הביניים של ביה"ס תיכון מקיף שיפמן בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

עיריית טירת כרמל ומשרד החינוך מינו מנהלת חדשה לחטיבת הביניים של ביה"ס 'שיפמן' בטירת כרמל. המנהלת החדשה היא אשת החינוך מעיין מור, בעלת תואר שני בניהול, נשואה ואימא לשלושה ילדים וגרה ביישוב זיכרון יעקוב. מעיין מור, היא אשת חינוך וותיקה שהקימה וניהלה בשש השנים האחרונות את מרחבי הלימוד החדשניים בתיכון 'המושבה' בזיכרון יעקוב, שהפכו בשנים האחרונות למוקד עליה לרגל עבור אנשי חינוך רבים שראו בהם מודל חינוכי מוצלח.
מעיין מור, המנהלת החדשה של חטיבת הביניים בשיפמן. צילום: יח"צ
מעיין מור, שמצטרפת לצוות ניהולי מוביל שמתגבש בביה"ס 'שיפמן' מתוך רצון להוביל את תלמידי טירת כרמל למצוינות אקדמית וחברתית, נבחרה לנהל את חטיבת הביניים של ביה"ס 'שיפמן' מתוך עשרות מועמדים שהשתתפו במכרז שפרסם משרד החינוך לתפקיד החשוב. מעיין מור, תחליף את רחלי מאירי שניהלה את חטיבת הביניים של 'שיפמן' בארבע השנים האחרונות ועוברת בשנת הלימודים הבאה לנהל את ביה"ס 'נילי' בזיכרון יעקוב.

ראש העיר אריה טל, ברך על המינוי של אשת החינוך מעיין מור לתפקיד מנהלת חטיבת הביניים של ביה"ס 'שיפמן' והוסיף כי הוא מקווה ומאמין שהצטרפותה תעניק לתלמידי טירת כרמל עוד צעד חשוב לכיוון המצוינות הלימודית והערכית.

שלומי דהן, מנהל המחלקה לחינוך של עיריית טירת כרמל, ברך את אשת החינוך מעיין מור על הצטרפותה לנבחרת המנצחת של מערכת החינוך בטירת כרמל ואיחל לה הצלחה בתפקיד החדש.

תגובות

  1. מוכשרת ומקצועית. תלמידים,הורים ומורים:זכיתם!ולך מעין,עלי והצליחי. משפחת עינב,נאות מרדכי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?