המלחמה על השם של טירת כרמל


דבר העורך:
"טוב שם משמן טוב"
כך במילים אלה, נוהג איש הדת להיפרד בכל מסע הלוויה שנערך לפלוני אלמוני לפני שהוא מסיים את חלקו בעולם הזה. המשפט הזה, יותר משהוא נאמר על הנפטר, הוא מיועד לאוזניהם של קהל המשתתפים במסע הלוויה, כדי שידעו:
"כל מה שהאדם לוקח איתו לעולם הבא, הוא שמו הטוב".
מערכת הבחירות האחרונה ובעיקר החלטתו של כבוד השופט רון שפירא, בעניין קלפי 12, הפכה את טירת כרמל לסיר לחץ עמוס בשקרים ותתי שקרים, שנועדו מצד אחד לסבר את אוזניהם של המצביעים בקלפי 12 ומצד שני, הן שימשו ככלי ירייה ברצח האופי שנעשה לנערה תמימה שכל אשמתה מצויה בייחוס המשפחתי שלה. בהחלטה של כבוד השופט רון שפירא, לא נמצא שום רבב בהתנהלותה או במינויה של אלית טל, יו"ר קלפי 12. גם הפרוטוקול קלפי 12, אשר נחתם ע"י כל נציגי הסיעות בקלפי 12, לא נכתב דבר שמעיד על התנהלות לא ראויה מצידה של יו"ר הקלפי אלית טל, במהלך יום הבחירות. כל העובדות האלה לא הפריעו לגורמים אינטרסנטים להפיץ שמועות מופרכות מהיסוד, שמושתתות על בסיס שקרים ותתי שקרים, להאשים את אלית טל, בהרחבת פתח הקלפי בסתר וזאת למרות שבפרוטוקול של הקלפי נרשם במפורש, שההרחבה של פתח הקלפי בוצעה בהסכמת כל נציגי הסיעות שנכחו בקלפי ובנוכחותם. את הפעולה הפיזית של ההרחבת פתח הקלפי, ביצע המזכיר איתן סבאג ולא אלית טל, כפי שנוהגים אנשים טובים וישרים להפיץ ולייחס לאלית טל.
הטלת האחריות על אי הסדרים שנתגלו בקלפי 12 על כתפיה של אלית טל, בלא שהוכחה אחריותה, מעידה על אובדנו של השכל הישר בעיר הזאת.
לפני כשבוע, נפתח באתר זה שירות שיאפשר לתושבי העיר להביע את דעתם בנושאים שונים באמצעות הפורום. לצערי, במקום להביע דעות בנושאים שונים, ניצלו התושבים משני המחנות הפוליטיים היריבים את הפורום, כדי לנגח האחד את השני בהאשמות הכפשות ופגיעה בשמם הטוב של תושבים שונים. כל הבקשות של עורך האתר למיתון השפה של ההודעות ושמירה על שמם וכבודם של התושבים לא נענו ועורך האתר נאלץ לסגור את הפורום כדי לשמור על כבודם ושמם של התושבים.
התנהגות זו של חלק מהתושבים, מעידה על חוסר התפתחותה של טירת כרמל כעיר מודרנית. אני נוהג לבקר באתרים דומים, אשר משרתים ערים בסדר גודל של טירת כרמל ואני ממש מקנא בהם. איכות הטיקבוקים של התושבים בערים אחרות, מעידה על איכות התושבים באותה העיר. אצלנו, התושבים חושבים שפורום הוא בלקון(מרפסת) של בית שממנו ניתן לריב, לקלל ולצעוק כמו בפרחיידה. חבל שזה כך...גם שמה של טירת כרמל, הוא דבר חשוב מאין כמוהו.
מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל" 04.12.08

תגובות

  1. כדאי שתשנה את שם האתר ל: "האתר למען אריה טל".
    זה אפילו לא ראוי להיקרא "עיתונאות", כל הכתבות והתיאורים שלך הם מגמתיים וחד-צדדים, ולוקים בתיאור דמגוגי ולא נכון של המציאות.

    לדוגמה: אלית טל, שהייתה יו"ר קלפי 12, שהוא הקלפי היחיד שבו, לדברי השופט: "חלו פגמים ואי-סדרים מהותיים שבכוחם להצביע על תוצאות הבחירות".
    לגבי הרחבת הפתח, השופט אומר: "...כי הרחבת הפתח, איפשרה למאן דהוא לשלשל מעטפות לקלפי ללא בוחרים...".

    צירוף הנסיבות המפתיע, שבו בפעם היחידה מעולם בתולדות טירת-כרמל, שבו קלפי נפסל בשל שורה של אי-סדרים ופגמים, הייתה יו"ר הקלפי ביתו של אחד המועמדים, הוא שמוביל את כל תושבי טירה (ולא רק את תומכי פרג'ון), לאותן שמועות.

    אבוחצירא - האתר שלך מגמתי בצורה מחרידה, מאוד מזכיר עיתנוים במשטרים דיקטטורים כאלו ואחרים.

    אני בוש ונכלם לקרוא את הכתבות המגמתיות שלך. מעניין מאוד, שכשהשמיצו את גברת רינה פרג'ון, אישה אלמנה שלא עשתה דבר רע לאף-אחד, אלא רק מקבלת כחוק את הפנסיה של בעלה, לא כתבת מאמר להגן עליה.

    כנראה שאתה מעוניין להגן רק על משפחת טל. אני נוטה להאמין שאיה שאלמנה בת 90 ומשהו, היא יותר תמימה מאלית טל.

    הציבור יאמר את דברו בקלפי, והציבור גם אומר את דברו ברחוב. אם אתה לא אוהב את מה שהציבור אומר וחושב, זוהי בעיה שלך ושל מחנה טל. אולי תקימו לנו גם "משטרת מחשבות"?


    כמובן, שכל התגובות לאתר שלך מסוננות, ואני מקווה שתגובתי לא תהיה בין אלו שיסוננו.

    השבמחק
  2. מן הראוי לעמוד על האמת, בנושא:
    אחד מהאנשים, אשר התבטאו בצורה גסה ומזלזלת כלפי תושבים ואנשי-ציבור בפורום הנ"ל היה לא אחר מאשר אתה: מר אלי אבוחצירא.

    כולנו זוכרים את תגובתך המבישה למר דני כ. שכל חטאו היה כי הוא העלה שאלות שלא היו נוחות לך.

    כולנו זוכרים את שינוי שם הפורום ל: "הפורום לבכיינים של פרג'ון".

    אז, לפני שאתה בא להתלונן על הסגנון של אנשי-הפורום ולהקנא בפורומים של ערים אחרות - תחשוב טוב טוב, האם בפורומים האחרים, מתנהג מנהל הפורום בצורה לא אחראית ומבישה כמוך?

    השבמחק
  3. כל מילה נכונה....

    כל ההכפשות אחד על השני, לשון הרע, ניבול פה.... מספיק!!!!!!!
    אני לא מכירה את אלית, וכ"כ הרבה הכפשות ורצח אופי , אבל אני בטוחה שהיא בחורה טובה, וישרה ואנטלגנטית, אף אחד לא ראה מה נעשה בחדרי חדרים... לאף אחד אין רשות לפתוח את פיו..

    הטיראים ידועים בתכונתהם הרכלניות והלכלכניות, על כל אדם, הם לא מבינים כמה הרס הם זורים, במשפחות, בין בעל לאישתו, בן חבר לחברו...
    דיייי, כבר !!!! במיוחד ל"דתיים" שבין המלכלכים, אני צריכה לספר לכם ששלושה אינם ראויים לקבל פני שכינה בינהם כת רכלנים.... תתביישו לכם...

    ולך אלית, תתחזקי... הטוב ינצח, הרע יפול בעז"ה.

    השבמחק
  4. לשני המגיבים הראשונים

    שניכם אלוקים, שופטים בלי תעודה.
    כל אחד "קטן" יכול להביע דיעה ו"למחוק" אנשים.

    אלי פירסם את תגובתכם שחוזרת על עצמה מליון פעם בכל פורום ובכל קצה רחוב, תתחילו להתחשב ברגשות, בבני אדם, תתעלו על עצמכם.

    אלי, יש לך סבלנות ויושר בלתי רגילים, אני לא יודעת מה הייתי עושה במקומך, אבל בטוח לא הייתי מתנהגת כמוך

    יישר כוח!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  5. לאנונימי 2

    דני.כ שאל שאלות שלא במקום, כמו למה מר אלי לא הולך להתלונן במשטרה...
    אז לפי מיטב ידיעתי אלי הוא עיתונאי ולא חוקר פרטי, ותפקידו לדווח על אירועים חדשותיים ולא לתפוס עבריינים נמלטים.

    אלי הוא עיתונאי מצויין, שלא מפחד לפרסם גם תגובות מעצבנות כמו שלך...

    השבמחק
  6. למתיפייפים מטעמו של פרג'ון
    פרסום סכום הפנסיה של אמו של אריה פרג'ון, רינה פרג'ון, אינו נכלל בתחום הוצאת דיבה או לשון הרע. בעיר מתוקנת ודמוקרטית, הפנסיה שמשולמת לעובדי ציבור כלולה בתוך סל המידע שהרשות מחויבת להעביר לציבור. רק בטירת כרמל, הציבור זקוק לעיתונאים חוקרים כדי להגיע למידע שחייב להיות פתוח וגלוי לכולם. האבסורד המדהים קיים בעובדה שהדיקטטורים שמנהלים את העיר הזאת, מעיזים לכעוס על העיתונאים המקומיים על שהם חושפים את המידע שחייב להיות נגיש לכלל הציבור. אתם באמת בדיחה ותעודת עניות לגרועה שבדמוקרטיות.

    השבמחק
  7. בכל יום אני חוזרת על תגובתי וכבודו מסנן אותי חבל מאד שאינך אדם ריאלי בתור תושבת טירת הכרמל בעלת זכות הצבעה בקלפי 12 המדוברת אני בושה בהתנהגותה של יושבת ראש הקלפי אלית טל מעניין אותי לדעת למה באותה לילה לא הואילה בטובה להעלות את כל אי הסדרים והליקויים בקלפי 12 מרתיח אותי מאד שאתה בתור עיתונאי מרשה לעצמך לנהל משא של ליקוקים גלויים לאדם ששמו הטוב כביכול מוטל בספק מה אתה עושה בתור עיתונאי שיוצא לשטח ושומע את אכזבתם של תושבי טירת הכרמל מחריש אוזניים האם מותר לך להתנהג בצורה כזאת לטוב או לרע לידיעתי עלייך למתן את שינאתך לאריה פרגוןולנסות להיות אובייקטיבי ואם לא פשוט תעזוב את הבלוג שלך לאדם אחר שיידע לשרת את תושבי טירת כרמל נאמנה

    השבמחק
  8. אריה טל איש בלי עקרונות ניגרר אחרי העדר הראוותני שלא איש נקמן ללא רחמים אתה יותר גרוע מהחבורה שמייצגת אותך

    השבמחק
  9. אלית טל התעליית על עצמך אני מקווה שיגיע יום הדין תדעי גם להתמודד עם התוצאות של הצחוק שעשית מתושבי טירת הכרמל למען אבאלה שלך

    השבמחק
  10. על איזה שם טוב אתה מדבר? הרי אתה הוא זה שמכפיש את שמך ואת שמה של טירת כרמל ב"כתבות" שהן בעצם נקמה אישית שלך באריה פרג'ון. דבר אחד חשוב שתדע שככל שתכפיש את שמוכך שמו יעלה ויגדל וכמובן הזכויות שלו גדלות. אזיי אתה עושה שירות מצויין.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?