סניף הליכוד...בית לאומי או הצריף של תמרי...?


"תנועת הליכוד היא הבית הלאומי...? או הצריף של..."
אחד הדברים המרגיזים ביותר שסיפקה מערכת הבחירות האחרונה בטירת כרמל, אשר קיבל חיזוק משמעותי בפריימריז שנערכו היום בסניף הליכוד המקומי, מצוי בעובדה שחלק מאנשי הציבור בטירת כרמל ובעיקר בני המשפחה של אותם אנשי ציבור, חושבים שהשרות הציבורי הוא נחלתם הפרטית או איזה מלוכה שהוריש להם בן דוד כזה או אחר. בחוצפתם, הם מרשים לעצמם לצעוק ולטעון שסניף מפלגה דמוקרטית ולאומית הוא ביתם הפרטי ונחלתם הבלעדית וכל מי שלא תומך בהם אין לו זכות להיכנס לשם. מרגיז במיוחד, שאנשים שהאיי קיו שלהם מתחיל בחנות הבגדים של מני במרכז המסחרי ומסתיים במכון המקומי לעיצוב תלתלים, מרשים לעצמם להעביר ביקורת על איכותם ועל איכות כתיבתם של העיתונאים המקומיים. החוצפה של אותם אנשים ממשיכה בניסיונות שלהם לקבוע לעיתונאים המקומיים איפה מותר להם לשבת ואיפה לא. עם מי מותר לעיתונאים לדבר ועם מי לא. יש לי הרגשה שאותם אנשים מסוימים, שכחו שאנחנו חיים במדינה דמוקרטית וטירת כרמל היא חלק מאותה מדינה שאנו חיים בה. ואולי, הם פשוט לא יודעים או שלא מבינים מהי דמוקרטיה.
ההסבר הבא הוא למענם: המונח "דמוקרטיה", מורכב משתי מילים יווניות במקור. המילה הראשונה היא "דמוס" שהפירוש של הוא "עַם" והמילה השנייה היא "קרטוס" שהפירוש שלה הוא "שלטון". דמוקרטיה לפיכך, היא מילה שמבטאת שיטה שבה העם הוא הריבון ולא אף אחד אחר. לדמוקרטיה יש אופנים שונים בהתאם למדינות שמאמצות את הדמוקרטיה בארצן. במדינת ישראל נהוגה שיטת הדמוקרטיה הייצוגית שבה העם בוחר את נציגי הציבור לראשות המחוקקת ולראשות המבצעת והם אלה שאמורים לקבל את ההחלטות השלטוניות עבור העם. היופי והייחוד של הדמוקרטיה, טמון בעובדה שאחת לכמה שנים, מתקיימת מערכת בחירות שבה הציבור אומר את דברו ואת דעתו על ההחלטות השלטוניות של נציגי הציבור שלו. אם במהלך מערכת בחירות, הציבור החליט לשלול מאחד הנציגים שלו במערכת השלטונית את הזכות לייצג אותו, זה הזמן בשביל איש הציבור להחזיר את המפתחות ולהגיד תודה רבה ושלום עד הפעם הבאה אם בכלל...
מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל" 08.12.08

תגובות

  1. אני מצר על סגנון הכתיבה הלא ראוי שאתה נוקט בו.
    אני מצטט:
    "מרגיז במיוחד, שאנשים שהאיי קיו שלהם מתחיל בחנות הבגדים של מני במרכז המסחרי ומסתיים במכון המקומי לעיצוב תלתלים, מרשים לעצמם להעביר ביקורת על איכותם ועל איכות כתיבתם של העיתונאים המקומיים."

    האם למישהו שעובד/קונה בחנות בגדים אין רשות להעביר ביקורת על אנשים שמגדירים את עצמם כעיתונאים?

    האם האינטילגנציה של אלו שעובדים בחנות בגדים אינו כמו של אותם שעובדים כנהגי מונית?

    הזלזול שלך בתושבי טירה שאינם חושבים כמוך - אומר הכל. מי שמזלזל באלו שאינם חושבים כמותו ושמעזים להעביר עליו ביקורת - הוא זה שאינו דמוקרטי.

    השבמחק
  2. אלי יישר כח!! דברים כדורבנות!!חשוב לדעת שיש מי שפוקח עין ומזהה את ההתנהלות של "סלאח שבתי" שמי שלא איתי הוא נגדי והוא לא צריך להיות פה כאן זה לא ביתו ואין לו מה לעשות במקום ששייך לכל חברי מפלגת הליכוד ושלא ישכח הוא בחוץ ועכשיו יש נבחרת חדשה!!
    מחזק את ידך והמשל לדווח ולטעון דברים עיניניים חשובים ורציניים ואל תפנה לרדידות ולקטנות!!

    השבמחק
  3. לאלי
    כל מילה שרשמת חקוקה בסלע. הביזיון שהיה אתמול בסניף הלכוד היה מביש וחסר כל פרופורציה. אדון "בעל הבית" של תנועת הליכוד שאפילו תקציב לבחירות לא רצו לתת לו בתנועה, התנהג כמו מי שבא לחסל חשבונות עם מי שאשם בחוסר ההצלחה שלו בבחירות. ההתפרעות של התאומות של אדון "בעל הבית" של תנועת הליכוד הייתה מבישה במיוחד. אתה היית רק הקורבן התורן לתסכולם של אנשים קטנים. העירה שלנו תמשיך לסבול כל עוד אנשים כאלה חיים בינינו.
    חזק ואמץ ואל תתן שאיטרסנטים קטנים ועלובים ירפו את ידיך.

    השבמחק
  4. אלי שלום!

    קוראים לזה עיצוב דעת הקהל בטירת כרמל. או שמפיצים שמועות על גבי לוחות המודעות או שכותבים באינטרנט.
    אם למשל מפיצים שבקלפי 12 דחפו מעטפות נוספות לקלפי ואתה ב"רוב חוצפתך" מעלה את האפשרות שמישהו קיבל הוראה לא למחוק 50 שמות ובעצם מעלה את האפשרות של קונספירציה מהצד השני, אז כועסים עליך. כי אתה פותח לאנשים את העיניים. עד היום פרסמו רק פליירים על המכוניות בעלות גבוהה כלומר מי שיש לו כסף יכל לקבוע איך אנשים יחשבו בטירת כרמל אבל באינטרנט כל אחד יכול לפרסם וכל אחד יכול לקרוא מה שהוא רוצה. מעניין מדוע הצביעו לפייגלין המון אנשים בטירת כרמל? האם מישהו רצה להתנקם בביבי? חומר למחשבה.

    השבמחק
  5. הגיע הזמן שמישהו בעיר הזאת יעיר לאלה שמכנים את עצמם אנשי ציבור. עם המנטאליות של אנשי הציבור בטירה בזבל לא הייתי נותן להם לעבוד.כל מחוסר עבודה בעיר הזאת חושב את עצמו לאיזה מינימום אלוף בצה"ל. כל אידיוט תופס כיסא בקומבינות ומסרב להיפרד ממנו כאילו זה הבית/רכוש שלו. רק בטירה כל מישרה ציבורית אפשר לקנות בשקל וחצי
    אלי...אל תיתן להם לשבור אותך. הם לא רגילים שמעבירים עליהם ביקורת, עד עכשיו הם ידעו רק לקבל משכורת להם ולמקורבים שלהם בלי שישאלו אותם שאלות, הנוכחות שלך והכתיבה שלך עושה להם רע ובגלל זה הם רוצים שתפסיק. שב להם על המוח ותציק לכלומניקים האלה עד שיתייאשו וילכו לחפש עבודה שמתאימה להם יותר. התושבים בטירה זקוקים לאנשים כמוך כדי להוציא את העיר הזאת מהבוץ שהיא שקועה בו

    השבמחק
  6. לאלי שלום. לצערי הרב כל טענותייך מוצדקות לצערי יש אנשים שלא מסתכלים במה הם טועים עם החליטו תושבי העיר לא להכניס מעומד כזה או אחר לעיריה כניראה שהם יודעים מה שהמעומד לצערי לא מבין כבר הרבה שנים. אני מאד מקווה שיבואו ימים הרבה יותר יפים וטובים לסניף הליכוד וסוף סוף ידעו להעמיד שם מעומד ראוי. למען תושבי העיר וחברי הליכוד

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?