אבות רבים לכשלון...


"לא יודעים להפסיד בכבוד..."
הקלישאה המוכרת אומרת "אבות רבים להצלחה וההפסד הוא יתום".
בטירת כרמל של 2008 הקלישאה הזאת מקבלת תפנית ומתהפכת, "להפסד של חלק מנציגי הציבור בטירת כרמל יש הרבה מאוד אבות...וקלפי אחת. גנבו אותם...רימו אותם...העלילו עליהם....בגדו בהם....העיתונאים, הפוליטיקאים היריבים....עובדי הקלפיות....השומרים של משרד הפנים...כולם!!! גנבו להם את הניצחון...כולם!!! גנבו להם את התהילה...כולם!!! גנבו להם את הקולות...כן, אותם קולות שבקלפיות אחרות הוענקו להם באלפים. כן, אותם קולות שצעקו בכיכרות העיר את שמם של אותם מועמדים שהפסידו בבחירות האחרונות.
עיון מעמיק בפרוטוקול הדיון שנערך בבית המשפט העליון בערעורם של אריה טל ודוד שחר כנגד החלטתו של השופט שפירא, מציג תמונה עגומה ומעוררת חמלה, שבה נציגי הציבור שהפסידו בבחירות האחרונות, מנסים בכל כוחם למנוע את רוע הגזירה שהנחית עליהם הציבור בטירת כרמל בעצם רצונו כפי שבא לידי ביטוי בתוצאות הבחירות, ע"י הטלת רפש והאשמות חסרות כל בסיס עובדתי שאלמלא עמדה להן הגנת סעיף 13 לחוק לשון הרע, הן בוודאי היו מתבררות במסגרת משפטית אחרת. לקרוא ולא להאמין.
מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל" 30.12.08

תגובות

  1. כרגיל, אתה חוזר להשמיץ ללא שום גיבוי וכאשר אתה דואג להשמיץ אחרים במה שאתה כושל פה פעם אחר פעם.

    להזכירך: כל מחנה טל ואתה בתוכם היו מאלה שבכו לאחר החלטת בית-המשפט המחוזי: "...החלטה הזויה..." , "...השופט החליט שלא להחליט...", "...השופט טעה... השופט התעלם... השופט לא צודק..."

    ועכשיו, כשהשופטים פסקו להחזיר את הדיון למחוזי (לאותו שופט שאתם השמצתם), פתאום אתם אוהדי בית-המשפט?
    פתאום הצד השני הוא זה שמתבכיין?

    למה אתה לא רושם שאתה היית בין הבכיינים המובילים של מחנה טל? למה אתה לא רשמת שכשנכשלתם במחוזי - מצאתם אבות רבים לכישלון?

    "כתיבה מאוזנת" - שמעת על המושג הזה? תיישם אותו. כרגע האתר שלך נראה כמו סניף פתטי של אריה טל.

    השבמחק
  2. היי אבוחצירא יקר,
    האם לא ידוע לך שאין צדק בבית משפט. המושג צדק פשט מזמן את הרגל. כך, שאל תמהר להסיק מסקנות חפוזות. האמת ידועה לכולם ויש רק אמת אחת טל וחבורתו הטילו אימה על העיר. דאגו לשחד אנשים בקלפיות ואף לזייף ומי שחכם יודע גם שזאת היתה שיטה גורפת בכל הקלפיות. רק, שאנשים נרדמו בשמירה בזמן הספירה בקלפיות...

    השבמחק
  3. אלי שלום!
    קראתי את 2 התגובות שלפני. הם שכחו לומר שפרג'ון איים על עובדי עיריה בפיטורים מכיוון שלדעתם אריה טל יותר מתאים. כרגע פרג'ון הוא ראש העיר והכוח בידו ולכן הוא משתמש בו בכל דרך. אז מי בדיוק מהלך אימים על הבוחרים?
    לגבי שחיתות שלטונית שיקראו את דו"ח מבקר המדינה בנושא המועצה הדתית. הכסף שחולק למקורבים מקורו בארנונה שהמגיבים לפני משלמים (או שלא...)
    פרג'ון דואג לעצב את דעת הקהל ע"י תליית שלטים ופיזור פליירים של השמצות. אפשר לעבוד על חלק מהציבור חלק מהזמן. שיתחילו להפנים עובדה פשוטה: בקלפי 12 לא היו זיופים והתושבים של טירת כרמל הם אנשים ישרים.
    שיקבלו את דין הבוחר ויחכו 5 שנים להזדמנות נוספת אם הציבור יחליט שהם יותר טובים.
    אז לא נורא אם יצליחו להאריך את הקדנציה של פרג'ון ע"י תחבולות ושפנים בעוד חודש עד חודשיים נחכה בסבלנות עוד מעט זה יגמר. הרי השפנים יגמרו בסוף.

    השבמחק
  4. האם מישהו יכול לתת נו תשובה לשאלה: מדוע ישנו אתר בנייה שהופסקה הבנייה בעקבות... האתר נמצא במקום בו הייתה מאפיית כהן הישנה, מול המכולת של ויצמן בביאליק. אם אתם רוצים תשובה עניינית שאלו את אריה טל... יש עוד הרבה סקופים שתשמעו בהמשך...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?